Han ville ikke gøre noget stort ud af det, men DocDoom forlader Filmz for good. Han bruger for meget tid herinde, som han kunne have brugt på andre ting, så i fremtiden vil han ikke skrive på Filmz mere. Ispep er ikke glad for dette.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Jeg er skuffet og såret over DocDoom's valg. Han foretrækker åbenbart andre ting i livet end mig, læserne og filmz. Fuck dig, sagt med et smil! Havde du blot givet mig en dato på, hvornår du kom tilbage, havde jeg tilgivet dig, men sådan skulle det ikke gå.
De ledige skal åbenbart lære at passe mink kræver regeringen, så jeg har forståelse for, at tiden skal prioriteres anderledes.
#1 Lord Beef Jerky 11 år siden
#2 Ispep 11 år siden
Jeg er skuffet og såret over DocDoom's valg. Han foretrækker åbenbart andre ting i livet end mig, læserne og filmz. Fuck dig, sagt med et smil! Havde du blot givet mig en dato på, hvornår du kom tilbage, havde jeg tilgivet dig, men sådan skulle det ikke gå.
De ledige skal åbenbart lære at passe mink kræver regeringen, så jeg har forståelse for, at tiden skal prioriteres anderledes.
#3 Kyllingebenet 11 år siden
#4 Lord Beef Jerky 11 år siden