Gravatar

#1 Nicki52 15 år siden

Jeg tænker på om serien FRIENDS er den eneste serie, hvor ingen skuespiller er døde- Hvis jeg tager fejl, må I gerne rette mig.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#2 Steffan Rasmussen 15 år siden

That 70's Show
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#3 weebs 15 år siden

hmm...kan du ikke uddybe lidt? for der er da flere episoder hvor der er nogen der dør.
"På en førstegangsbesøgende filmnørd virker denne tråd måske fremmed og skræmmende" -davenport
Gravatar

#4 Tommy Kristensen 15 år siden

Ja, Mr. Heckles dør da... og Estelle.
Gravatar

#5 Steffan Rasmussen 15 år siden

Og Phoebes mor, Phoebes Grandma, Joeys Agent, Monica og Ross' Bedstemor (Nanna/Althea).
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#6 wimmie 15 år siden

Med mindre han mener at ingen skuespillere er døde i virkeligheden... men ved nu ikke om den holder - mon ikke der er en birolleskuespiller der er kradset af? :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#7 Tommy Kristensen 15 år siden

#2: Der dør Burt Sigurdson :)
Gravatar

#8 Highland Park 15 år siden

Nej, alle de medvirkende fra "Sesame Street" lever stadig i bedste velgående, især [url= Monster[/url].
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#9 Nicki52 15 år siden

Jeg mente som wimmie siger.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#10 Tommy Kristensen 15 år siden

Der er da masser af serier hvor der ikke er dødsfald i blandt de medvirkende skuespillere.

Skriv ny kommentar: