Hej... Jeg leder i øjeblikket efter filmen Don Juan DeMarco med Johnny Depp og jeg ved da også flere steder man kan bestille den hjem. Har så lige set på en eller anden netbutik at der her i 2008 udkommer en Don Juan Demarco DVD eller det tyder det ihvertfald på... Er der NOGEN der ved noget om der er planlagt en genudgivelse (eller oss evt. om der er nogen der ved hvor man kan købe den danske udgivelse)... Håber jeg kan få lidt hjælp... tak...
tak for hjælpen... I mellemtiden har Fona faktisk fået den på tilbud med dansk undertekst og det hele... Hvilket er meget mærkeligt da jeg har haft den bestilt i over 4 måneder i Stereo Studio som havde bestilt den på engelsk fordi:"den kan ikke købes med danske undertekster" ja mange tak for det Stereo Studio, de er godt nok faldet af på den... Men ismet tak for hjælpen... :)
#1 Lady Arwen 17 år siden
Jeg leder i øjeblikket efter filmen Don Juan DeMarco med Johnny Depp og jeg ved da også flere steder man kan bestille den hjem. Har så lige set på en eller anden netbutik at der her i 2008 udkommer en Don Juan Demarco DVD eller det tyder det ihvertfald på... Er der NOGEN der ved noget om der er planlagt en genudgivelse (eller oss evt. om der er nogen der ved hvor man kan købe den danske udgivelse)... Håber jeg kan få lidt hjælp... tak...
#2 filmz-Is 17 år siden
Den koster 70 kr der...
#3 Lady Arwen 17 år siden
Men ismet tak for hjælpen... :)