Gravatar

#1 filmz-MostiKal 21 år siden

Er der nogen som ved om director's cut udgaven af Donnie Darko bliver vist i danske biografer?
I et tidligere diskussionsindlæg skulle palads vise filmen, men linket er ubrugeligt, og da jeg snakkede med Palads havde de ingen planer om at vise filmen..
Heller ingen af de andre store danske biografer (Nordisk Film bio, Grand og Dagmar) havde intentioner om at vise filmen, da jeg tjekkede for en halvanden måneds tid siden.
Hvem ved noget???
Gravatar

#2 gi-jones 21 år siden

Så har vi endnu et Donnie Darko indlæg. Jeg tror efterhånden det må være den mest diskuterede film herinde ... Måske skulle jeg se den en af dagene...
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#3 Kalle Ferm 21 år siden

*Must not post a negative remark again*

;-)
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#4 rimmer 21 år siden

Måske Kalle Ferm Snart skulle starte et forum hvor folk kan svine filmen til og iført hjemmejakke og rygende på en pibe forklare hinanden præcis hvorfor den film stinker.
Ichy-Boo... It's my happy noice
Gravatar

#5 Kalle Ferm 21 år siden

Årh det var jo bare en joke.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#6 filmz-Le Samouraï 21 år siden

#1 - Originaludgaven har lige været vist (igen) i forbindelse med børnefilmsfestivalen Buster. Men Director's Cut står ikke på nogle af de premierelister, jeg har set. Så foreløbigt ser det ud til, at den ikke kommer op.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#7 rimmer 21 år siden

#5 ok du er tilgivet.

Det er egentligt sjovt. Mange film siger man deler folk. Men lige denne virker som om der kunne findes to modsatte poler. (og så måske lige dem der fatter så lidt at de ikke vil udtale sig... Min søster blandt andet):.)
Ichy-Boo... It's my happy noice

Skriv ny kommentar: