Well... De to første spil var skelsættende pga. grafikken og det faktum at de stort set opfandt FPS spil. Doom 3 var holdbart i ca. en time og så var den skid slået. Historien har aldrig været et argument for nogle af spillene, så hvad er ideen i at lave en film?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
du kunne sagtens lave en rigtig fed film på doom universet, især efter 3'eren, og var noget jeg personligt havde glædet mig meget til, men ik længere ser det ud til :(
#6: Uenig. Nævn en god film, der ikke er karakterdrevet. Tag fx. Forrest Gump. Den er bygget op over en lang række historiske begivenheder, men ville ingenting være hvis ikke hovedpersonen havde været så speciel. Alt afhænger af beskueren, eller i film, den person man sætter i situationen. Jeg siger ikke at man ikke kunne lave en film over Doom, men blot at alt det væsentlige mangler. Man ville være nød til at opfinde et helt karaktersæt, for det eneste Doom har i forvejen er en situation, der ikke engang er specielt original. Der er lavet tusind film over det tema. Det eneste man kan sælge en Doom film på er titlen og den har ikke bedre chancer for at blive en god film end alle andre horrorfilm der bliver lavet.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#3 Doom var det første MP, men det var Wolfenstein der opfandt FPS. Og Quake var så det første, der virkelig slog online delen fast indenfor den genre. Bare så vi lige fik det slået på plads :)
Desuden kan spillet sagtens laves til film. Der er sq mange film der har klaret sig med mindre end det, der er i Doom 3, og den er ikke helt historieløs. Kan ikke se et problem i det, og at den skulle være såmeget anderledes fra de mange andre gyserfilm, der efterhånden bliver skudt ud af produktionen... Hvorvidt den vil blive god eller ej, tjaeh, jeg er sikker på der nok skal være en del, der vil synes om den, hvilket det nok i længden vil gøre filmen det værd for visse personer. Vi er jo så forskellige os mennesker.
---------------------------------------- No tears, please. It's a waste of good suffering
#1 chronaden 21 år siden
http://www.theinquirer.net/?article=20044
#2 filmz-female cenobite 21 år siden
No tears, please. It's a waste of good suffering
#3 gi-jones 21 år siden
#4 chronaden 21 år siden
#5 gi-jones 21 år siden
#6 chronaden 21 år siden
#7 maniac 21 år siden
#8 gi-jones 21 år siden
#9 filmz-female cenobite 21 år siden
Desuden kan spillet sagtens laves til film. Der er sq mange film der har klaret sig med mindre end det, der er i Doom 3, og den er ikke helt historieløs. Kan ikke se et problem i det, og at den skulle være såmeget anderledes fra de mange andre gyserfilm, der efterhånden bliver skudt ud af produktionen...
Hvorvidt den vil blive god eller ej, tjaeh, jeg er sikker på der nok skal være en del, der vil synes om den, hvilket det nok i længden vil gøre filmen det værd for visse personer. Vi er jo så forskellige os mennesker.
No tears, please. It's a waste of good suffering
#10 filmz-vassago 21 år siden