Da jeg lige har fået pc med internet-forbindelse..vil jeg høre hvilke programmer, som er bedst egnet til at downloade film fra 8i stil med kazaa og lign.)
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
(Man skal nok tage højde for, unanset om det er for sjov eller ej, at folk på denne side (og ligende...) tager deres filmsamlinger meget seriøst, og bruger store penge på dem, så derfor får man svar som disse!)
What happened last night? Oh, gunfight, explosions, sharks, you know, the usual.
#9 præcist. Jeg kan godt bruge 1500kr af min SU (2300kr) på DVD'er, derfor synes jeg også det er latterligt at folk downloader film. Latterlig post, latterligt spørgsmål - hvad forventer han at få af svar? som om det her er et spørgeskema!!!
"Como estan, bitches?" homo proponit sed Deus disponit www.haddock100.com
#1 filmz-sparrowed 20 år siden
Da jeg lige har fået pc med internet-forbindelse..vil jeg høre hvilke programmer, som er bedst egnet til at downloade film fra 8i stil med kazaa og lign.)
#2 dyg 20 år siden
(Countdown til denne tråd bliver slettet eller du bliver flamet hårdt)
#3 ks 20 år siden
#4 filmz-Wacker 20 år siden
/me sets mode +flamebait
http://www.samarit.dk
#5 filmz-The-Real-1 20 år siden
... du er sku' da ikke den skarpeste kniv i skuffen at stille det spørgsmål her!
Forsat god weekend!
Oh, gunfight, explosions, sharks, you know, the usual.
#6 filmz-sparrowed 20 år siden
Jeg tager da klart afstand fra programmerne, og har ikke en eneste kopi af film i samlingen.
#7 ks 20 år siden
#8 filmz-sparrowed 20 år siden
Over & Out!
#9 filmz-The-Real-1 20 år siden
Oh, gunfight, explosions, sharks, you know, the usual.
#10 filmz-Koenig 20 år siden
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com