Til alle filmland fans, og Ringenes Herre fans, vil jeg råde jer til at se DR 2 på fredag kl. 23:00 hvor der er filmland special, kun om Ringenes Herre!
Ja det lød lidt sjovt når han talte dansk... men jeg var faktisk imponeret over hvor god hans udtale egentlig var... respekt Viggo :D
Var der andre der var lidt trætte af at ham Tolkien-ekspert spaden spoilede slutningen af filmen???? Jeg har læst bogen, men for faen, jeg hader anmeldere der gør sådan noget!!! De ku godt lige ha skrevet en spoiler warning!! :D
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
#1 filmz-Zikor4 22 år siden
#2 MadMartigan 22 år siden
#3 filmz-Funkymonkey 22 år siden
#4 filmz-Alex De Large 22 år siden
#5 Skobbolop 22 år siden
Eventium.. hvis du skal se ROTK inden julen, så har du vel tænkt at leje/låne TTT ext. inden?
jeg var i hvert fald glad for at jeg havde set FOTR ext. inden TTT
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#6 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#7 Skobbolop 22 år siden
var det ikke det han sagde?
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#8 azathoth 22 år siden
Var der andre der var lidt trætte af at ham Tolkien-ekspert spaden spoilede slutningen af filmen???? Jeg har læst bogen, men for faen, jeg hader anmeldere der gør sådan noget!!! De ku godt lige ha skrevet en spoiler warning!! :D
#9 filmz-Funkymonkey 22 år siden
Enig, nu blev det jo heldigvis ikke spoilet for mig(har jo læst bøgerne) men sådan typer kan jo finde på at gøre det igen.
#10 Morbid 22 år siden