Har lige tjekket programmet på DR HD for de næste par dage. Det ser ikke ud af det store... Et par genudsendelser, Forbrydelsen hele tiden og lidt fransk film... Juhuuuuu! Nå, hvad kunne man forvente?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg synes, det ser rimelig lovende ud, hvis vi ser bort fra genudsendelserne. Det virker som om vi endelig får et reelt alternativ til de andre tv-kanaler, der ligner hinanden til forveksling. Det ville ikke give meget mening, hvis vi blot fik endnu en kanal med mere af det samme.
Det ligner et seriøst forsøg på at leve op til Danmarks Radios public service-forpligtelse ... altså en kanal, der giver plads til programmer, man på forhånd ved, ikke har det store seertal ... ovenikøbet i den bedste sendetid... opera, jazz, ballet, kunst, litteratur og europæiske film. For mangfoldighedens skyld håber jeg, det bliver en succes.
There are two types of people that I can't stand in this world. People who are insensitive of other people's culture, and the Dutch
DR K ser umiddelbart ret fed ud, jf. de europæiske film. "Les enfants du Paradis", "Le Boucher" (to gange) og første afsnit af "Berlin Alexanderplatz" i løbet af den første uge. Jeg er på.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
#1 davenport 15 år siden
Nå, hvad kunne man forvente?
#2 filmfan 15 år siden
Det ligner et seriøst forsøg på at leve op til Danmarks Radios public service-forpligtelse ... altså en kanal, der giver plads til programmer, man på forhånd ved, ikke har det store seertal ... ovenikøbet i den bedste sendetid... opera, jazz, ballet, kunst, litteratur og europæiske film. For mangfoldighedens skyld håber jeg, det bliver en succes.
#3 rockysds 15 år siden