Ville bare høre hvad i syntes om DR´s nye drama satsning. Jeg syntes at den virker lovende. Ligger meget op af "Rejseholdet", sikkert grundet at de samme forfattere er involveret. Men ellers syntes jeg at den var flot fotograferet og god klipning osv. Man kan altid diskutere om det er godt el skidt at de samme danske skuespillere dukker op i næsten alle danske produktioner.
Eneste torn i øjet var, da vi efter de første 45 minutters opdagelse, finder ud af at den snigskytte sagtens kunne have skudt og udført sit job uden al den virak han foretager i lufthavnen.
#1: Jeg er enig med dig i, at serien virker lovende, og at den var flot filmet etc., men jeg synes måske nok, at skuespillet var en anelse stift. Det kan godt blive bedre, og bliver det sikkert også, hen ad vejen.
Jeg er dog ikke enig med dig i, at det er "de samme danske skuespillere, der dukker op i næsten alle danske produktioner". Nogle af dem har vi set andre steder før, men det er da forfriskende at se kendte folk som Jens Albinus spille nye typer. Det var en af de ting, jeg især syntes godt om. Jeg ender nok med at sidde foran flimmeren de næste par søndage også for at se, om de kan holde (eller endda højne) niveauet.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Det har du ret i yoshi, men at se Ghita igen igen Nørby, ødelagde bare lidt billedet. Jeg syntes også at Albinusen er god. Var vild med ham i "at kende sandheden"
Lige en anledning til at give min mening om sætningen "er det der hvad jeg tror det er?" Denne sætning ville aldrig blive brugt i virkeligheden, specielt ikke i en situatiom som den vi så i "ørnen", sætningen er alt for upræcis. (Hvis nogen er i tvivl så blev denne sætning brugt i "ørnen")
Ellers synes jeg at serien virker lovende, og jeg vil da helt klart se næste afsnit.
You watched it! You can't unwatch it! Stay tuned for more: Tales of Interest!
#1 filmz-Dennis 21 år siden
Men ellers syntes jeg at den var flot fotograferet og god klipning osv. Man kan altid diskutere om det er godt el skidt at de samme danske skuespillere dukker op i næsten alle danske produktioner.
****************** SPOILER **************************
Eneste torn i øjet var, da vi efter de første 45 minutters opdagelse, finder ud af at den snigskytte sagtens kunne have skudt og udført sit job uden al den virak han foretager i lufthavnen.
#2 filmz-yoshimura 21 år siden
Jeg er dog ikke enig med dig i, at det er "de samme danske skuespillere, der dukker op i næsten alle danske produktioner". Nogle af dem har vi set andre steder før, men det er da forfriskende at se kendte folk som Jens Albinus spille nye typer. Det var en af de ting, jeg især syntes godt om. Jeg ender nok med at sidde foran flimmeren de næste par søndage også for at se, om de kan holde (eller endda højne) niveauet.
#3 filmz-Dennis 21 år siden
#4 Tang 21 år siden
Ellers synes jeg at serien virker lovende, og jeg vil da helt klart se næste afsnit.
#5 nielsen84 21 år siden
Tror det bliver en stor serie blandt det danske folk!
Minder meget om Rejseholdet - men Rejseholdet er nu nr. 1 :)!
Hyg'