Gravatar

#1 filmz-Doctor Doom vers. 2.0 16 år siden

Nu skriver jeg egentlig ikke på Filmz mere, men jeg har et ekspertspørgsmål, der kræver svar: Har Dracula fået briller? Jeg troede, at vampyrer havde perpekte sanser. Den unge fyrst Vlad ses med briller i Coppolas film, men det er vist kun pyntesolbriller.

Døm selv.

Dracula, som vi kender ham:

http://blogs.allocine.fr/blogsdatas/mdata/9/1/9/Z2...

Dracula med briller:

http://ekstrabladet.dk/flash/kongelige/danskekonge...
Gravatar

#2 tiany 16 år siden

Vidste du ikke kunne holde dig væk - Filmz is like a drug!
Valar morghulis
Gravatar

#3 DarkLight 16 år siden

Ja, selviscenesættelse er en tabt kunstart. Godt at se den også lever i 09 ;)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#4 Highland Park 16 år siden

Hun har næsten det samme tandsæt som Kinski i Herzogs "Nosferatu: Phantom der Nacht".
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#5 filmz-Doctor Doom vers. 2.0 16 år siden

#3: Hvorfor vidste jeg, at netop du ville skrive netop det? Du er som en åben bog, meget morsomt.
Gravatar

#6 lagoni 16 år siden

#5 - arh, come on, det er da morsomt :) Når man opretter en tråd for at erklære sin 'udmeldelse' af filmz og så kommer tilbage, så må man altså finde sig i drilleri.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#7 filmz-Doctor Doom vers. 2.0 16 år siden

#6: Ja, og brille må finde sig i mit ligeså :-) Måske var det dét, han var ked af.
Gravatar

#8 filmz-Doctor Doom vers. 2.0 16 år siden

#6: Jeg er i øvrigt ikke "tilbage". Jeg oprettede en profil for at sælge nogle spil, og da jeg faldt over dette morsomme lighed mellem de to Fyrst Vlad'er, så ville jeg lige give nogen noget at grine af. Men som forventeligt skulle Hr. M. Sigh lige docere! Jeg sad sådan set bare og ventede på hans post, og jeg var egentlig lige ved ikke at poste billederne for ikke at give ham udløsning. Håber det var godt :-) Jeg vil ikke ytre mig yderligere, således at han ikke gå i ekstase og for et hjertetilfælde.
Gravatar

#9 lagoni 16 år siden

#8 - du er bruger og skriver indlæg. Det er da at være tilbage - måske skriver du ikke så meget som før, men du er da tilbage.
Gravatar

#10 lagoni 16 år siden

#9 - du er bruger og skriver indlæg, det vil jeg (og nok mange andre) definere som værende tilbage. Måske skriver du ikke så meget som før, men du er da tilbage.

Skriv ny kommentar: