Jeg er faldet over en fantastisk underholdende og filmnørdet side, hvor man kan købe og sælge aktier i film og skuespillere.
Spillet er gratis og foregår i store træk som de forskellige managerspil vi kan spille her i DK. Man køber aktier i en film eller skuespiller, som man mener er på vej op, og når man så mener den/han/hun har nået toppen sælger man igen.
Det er ret sjovt. Man får også samtidig en god fornemmelse af hvilke film, der er på vej. Man starter med 2 millioner virtuelle dollars. For jer, der skal til at starte på dette, vil jeg anbefale at I læser reglerne grundigt. Det er nemlig ikke så simpelt som bare at købe sin yndlingsskuespiller. Held og lykke med det.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
#1 21 år siden
Spillet er gratis og foregår i store træk som de forskellige managerspil vi kan spille her i DK. Man køber aktier i en film eller skuespiller, som man mener er på vej op, og når man så mener den/han/hun har nået toppen sælger man igen.
Ret simpelt - gå ind og tjek det ud på:
http://www.hsx.com
#2 chandler75 21 år siden
#3 frahm-2 21 år siden
For jer, der skal til at starte på dette, vil jeg anbefale at I læser reglerne grundigt. Det er nemlig ikke så simpelt som bare at købe sin yndlingsskuespiller.
Held og lykke med det.