Denne tråd er tænkt som et sted hvor du kan vise drengene din drømmeskuespillerinde, og fortælle hvorfor du er helt pjattet med hende. Du har en top 3 Husk billeder og en beskrivelse af hvad der gør hende unik i dine øjne. Jeg skal lige vågne og tænke lidt, så jeg overlader det til jer at starte. Discuss!
Jeg kender kun få kvinder som ikke kan indrømme hvilke kvinder se synes er smukke/lækre - til gengæld kender jeg kun få mænd der sige det samme om andre mænd ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#1 duuk74 14 år siden
Denne tråd er tænkt som et sted hvor du kan vise drengene din drømmeskuespillerinde, og fortælle hvorfor du er helt pjattet med hende.
Du har en top 3
Husk billeder og en beskrivelse af hvad der gør hende unik i dine øjne.
Jeg skal lige vågne og tænke lidt, så jeg overlader det til jer at starte.
Discuss!
#2 Babo Rises 14 år siden
Jeg er i forhold, så jeg tror ikke jeg skal beskrive andre kvinder mere end allerede gjort :)
#3 Collateral 14 år siden
#4 Babo Rises 14 år siden
Øhh jeg tror ikke min kæreste er med på en "trevejs" duel (haha) :)
#5 Highland Park 14 år siden
#6 Collateral 14 år siden
Mere alvorligt: Hun kan jo godt betragte dem som værende kønne uden at der skal ligge mere i det end det.
#7 Bruce 14 år siden
Cool, selvsikker og smuk. Ikke noget at sige til, at det var en kvinde som kunne klare et "smack in the face" fra Bogart, uden at flæbe.
Kim Novak
Gudesmuk i Vertigo og former som en kvinde. Mere skal der ikke til.
Louise Brooks
Måske Hollywoods største stilikon. Brændte klart, hurtigt og slukkede så. Hun var for kontroversiel for Hollywood.
Gene Tierney
Laura
Rachel Weisz
Naturlig og smukkere jo ældre hun bliver.
#8 Babo Rises 14 år siden
Tjo.. det er kun mig med den store pistol, kvinderne har jo deres vandpistol :)
I know, jeg lavede også bare sjov..
#9 wimmie 14 år siden
#10 tiany 14 år siden