Gravatar

#11 filmz-Le Samouraï 18 år siden

Ole Fick, ja du har ret... Jeg ved ikke, hvorfor jeg altid får blandet Gotha ind i det.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#12 filt 18 år siden

#9, det blev nu lavet i alt fald 50 eksemplarer af DukseDrengen på DVD, og alle er solgte, og da der jo stadig er folk der skriger på den, kan det vel ikke siges at være en total fiasko? :)
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#13 filmz-Le Samouraï 18 år siden

#12 - Tja, jeg har tallet fra Hans Christian, der producerede dvd'en. Han sagde, at de kun solgte 5-6 stykker i alt. Resten blev givet bort til medvirkende m.m.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#14 filt 18 år siden

#13, hmmmmm... jeg købte min hos ham personligt, og mener nu han sagde noget andet, men det er også ligemeget. :)
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#15 filmz-Le Samouraï 18 år siden

Okay, mystisk. Jeg købte godt nok min brugt på dahf.dk og tog kun kontakt til HCV, fordi jeg havde et par spørgsmål omkring coveret og indholdet (han var så så sød at sende mig et eksemplar af soundtracket plus de DD-tegneserier, han havde liggende, som en lille julegave). Det var der, han skrev det. Men det kan da godt være, at han skjuler de virkelige tal, fordi udgivelsen er i gråzonen? Anyway, du har ret, det er nu også lige meget. :-)

Skriv ny kommentar: