Gravatar

#1 filmz-vassago 21 år siden

Der er dælme duksedrengen på DR lige nu :P
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#2 dyg 21 år siden

Jep, det startede i mandags, det er jo forrygende :D
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3 filmz-herskegut 21 år siden

Og ingen har sagt det før nu :D nåede kun lige at se de sidste 3 minutter.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#4 JannikAnd 21 år siden

Okay, jeg så det faktisk tidligere på ugen og fandt det meget sjovt, men jeg kan da høre, at jeg er gået glip af noget. Er det en kult-serie fra før min tid? - Jeg er jo ikke nær så gammel som de ældste ræve på sitet.
Gravatar

#5 lagoni 21 år siden

Duksedrengen er fra 1989 og jeg kan svagt huske jeg har set den da jeg var lille (er fra 1983), så måske har du også set den? Jeg kan også huske jeg læste om Deni Jordan - ham der spiller Duksedrengen - i Anders And-bladet, jeg synes han var ekstremt sej :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#6 JannikAnd 21 år siden

Hmmm... Jeg er sen 85'er, så jeg har været 3-4 år, da serien kørte. Har nu ellers en forrygende hukommelse, så "Duksedrengen" har enten gået forbi mit hoved eller været intetsigende for mig...
Gravatar

#7 lagoni 21 år siden

Jeg mener den er blevet genudsendt en enkelt gang før, men der har du nok ikke fanget den så :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#8 JannikAnd 21 år siden

Formentlig ikke, men måske jeg skulle kigge lidt på den, nu hvor den genudsendes. ;-)
Gravatar

#9 rimmer 21 år siden

DUKSEDRENGEN PÅ DVD. Og det skal være nu... og nu jeg har sat dem igang så vil jeg egentligt også gerne have "Robin Hat" og Ronny Rosé og Sonny Souflé og alt det andet Wikke og Rasmussen lavede da de var på DR.
Ichy-Boo... It's my happy noice
Gravatar

#10 filmz-Le Samouraï 21 år siden

Den findes faktisk allerede på dvd, selvom den er stort set umulig at få fat på i dag. Nogle af personerne bag serien producerede sidste år en fuldt professionel 3-disk-udgave med kommentarspor og en cd med soundtracket. Desværre var oplaget begrænset til 50 stykker, men interesserede fik da muligheden for at bestille inde på dahf.dk. Idéen var SVJH at sende nogle eksemplarer til DR for at skubbe til dem og vise, at det kunne lade sig gøre, og at det kunne gøres godt.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5

Skriv ny kommentar: