Gravatar

#1 filmz-karlerminven 20 år siden

Hej

Ville bare lige vide om Night Watch er på russisk, eftersom det er en russisk film (har jeg da læst :D).. og så stod der noget i avisen om at 2'eren ville foregå i USA og de ville tale engelsk, derfor lød det lidt mærkeligt :)
----
What is a not-joke?
Gravatar

#2 filmz-sanjo 20 år siden

Jep, der tales russisk i filmen. (Night Watch)
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#3 filmz-karlerminven 20 år siden

Fordømt.. det skulle da næsten være grund til ikke at tage ind og se den.. :D Nogen der har set den? Til for-premiere eller sådan noget? og muligvis kan fortælle om den er til noget, trods dens russiske oprindelse :P ... grunden til mine skumle tanker om russiske film er at vi i Mediefag så en russisk stumfilm som ligesom fik mig til at bestemme den russiske standard ;)
----
What is a not-joke?
Gravatar

#4 filmz-Mifan 20 år siden

Hehe... det skal nu ellers ikke være sproget der afholder én fra at se en film. Jeg var også meget imod at se film på et sprog jeg ikke forstod engang... men det har så mange franske, italienske og kinesiske film ændret på :)
~ Mifan
Gravatar

#5 filmz-Bruce 20 år siden

## Jeg har købt den hos alldvd.ca i sin tid og har udstået 15 minutter af den, så kunne jeg ikke holde mere ud. Det er muligt der er mange special effects, men det er en svinedårlig film.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#6 Hasselguff 20 år siden

Jeg synes også filmen var noget bras. Der er nogle enkelte fede påfund bl.a. med underteksterne, men selv det bliver brugt til døde.
Are you Quilty? No, I'm Spartacus.
Gravatar

#7 filmz-Crystalstar1200 20 år siden

Jeg syntes også, den er en gang opreklameret action, som man kun kan imponeres af, hvis man har sovet under en sten de sidste par år >:)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#8 filmz-michaell 20 år siden

#6 Hvad er det med underteksterne?
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#9 Hasselguff 20 år siden

Underteksterne er integreret i billedet på samme måde som i "Man on Fire". Her har man dog taget et skridt videre og skrevet nogle af dem med blodrød skrift, der forsvinder igen ved at flyde ud, som bliver de opløst i vand. Det gælder i hvert fald den amerikanske version - jeg ved ikke, om de danske tekster vil være lavet på samme måde.
Are you Quilty? No, I'm Spartacus.

Skriv ny kommentar: