#1 21 år siden

Jeg søger et godt sted at købe DVD-cases. Det er en 4-dobbelt case, jeg søger, helst a la den case der er med til 'Usual Suspects - Special Edition' (2 disc-version), hvor der så selvfølgelig også skulle være 2 identiske holdere på modsat side.
Er der nogen der kender et godt sted at købe dem, eller har nogle råd?

#2 21 år siden

det er den her type jeg gerne vil have fat i, men jeg kan desværre ikke finde en forhandler - nogen der har stødt på den på nettet eller i en 'rigtig' butik?
Gravatar

#3 lagoni 21 år siden

Du vil sikkert helst ha dem 'originale', men i Electronic World kan man få 4 film for 20 kr i sådan et dvd-case. Til den pris kan du bare smide dvd'erne ud...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

#4 21 år siden

det er faktisk ikke dårligt tænkt ;)

jeg må prøve og komme omkring EW og kigge - mit eneste alternativ indtil videre er at købe 100 stk direkte fra fabrikken, og det virker lidt overdrevet, da jeg egentlig kun behøver 3...

mange tak for forslaget :)

#5 21 år siden

hvilke film er der iøvrigt i? Det ku jo ske man var heldig ;)
Gravatar

#6 lagoni 21 år siden

Jeg beklager dybt, jeg tog fejl. Det er min far der har købt filmene og han sagde det var sådan en slags case som du snakker om. Men da jeg nu åbner casen for at se på filmene, kan jeg se han har taget fejl. Sorry.

Nå, men så har jeg da endnu engang lært at man ikke skal tro på alt hvad ens forældre siger :)

(filmene er forresten 'the courage to love', 'wildflowers', 'my boyfriend's back' og 'martians go home'.)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

#7 21 år siden

øv - nå, men tak for omtanken ikke desto mindre!

Skriv ny kommentar: