Hej jeg har en del dvd film og ku virkelig godt tænke mig at skrive dem ind på computeren, med billede og alle oplysniger og sådan, så jeg tænkte på om der ikke er nogen der kender en super side hvor man kan det, helst en gratis side, har hørt om minefilm.dk er der nogen der kender den, og er den god?
Må jeg også lige have lov til at forslå Ant Movie Catalog som er opensource.. Med AMC kan du expotere dine film til html med nogle af de mange templates. Selv kan jeg bedre lide at have film databasen på computeren. En smart ting er at AMC også kan hente film infomation fra imdb.com :-)
Altså det med at have databasen på computeren, så kan du altid let og elegant exportere din DVDProfiler database i XML-format, no problemo. IMDB-integrationen håber jeg også på kommer i en ny version af DVDProfiler.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Nu har jeg lige hentet AMC.. Jeg trykker "Add Movie", og så opretter den bare en tom film. Første indtryk: Langt fra så brugervenlig som DVD Profiler :(
Er der ikke mulighed for at identificere en film udfra stregkoden? Det er en af de absolutte fordele ved DVD Profiler; Man kan bare indtaste stregkoden, og så får du informationerne om dvd-udgivelsen, og ikke blot om filmen, ind i din database.
#6 joo ja den er tom men det er jo også meningen at man selv skal udfylde titlen på filmen. Men kan så derefter selv bestemme om man vil hente oplysninger fra imdb eller udfylde tingene selv...
Stregkode kan du indtaste i media label feltet...
Nogen andet er at jeg brænder for opensource og dvdprofiler er kommicielt :D
Léon: [referring to his plant] It's my best friend. Always happy. No questions.
#1 xtooms 19 år siden
Jesper ( xtooms )
#2 chandler75 19 år siden
#3 dyg 19 år siden
#4 Léon 19 år siden
Må jeg også lige have lov til at forslå Ant Movie Catalog som er opensource.. Med AMC kan du expotere dine film til html med nogle af de mange templates. Selv kan jeg bedre lide at have film databasen på computeren. En smart ting er at AMC også kan hente film infomation fra imdb.com :-)
Screensshots: http://www.antp.be/software/moviecatalog/screensho...
Hentes her: http://www.antp.be/software/moviecatalog/
#5 dyg 19 år siden
#6 dyg 19 år siden
#7 dyg 19 år siden
#8 filmz-Kadann 19 år siden
#9 filmz-Le Samouraï 19 år siden
#10 Léon 19 år siden
Stregkode kan du indtaste i media label feltet...
Nogen andet er at jeg brænder for opensource og dvdprofiler er kommicielt :D