Sørg bare lige for at den filmsnak bliver efter d.17. - så er jeg også på! (dog heller ikke i den efterfølgende weekend) Ellers må jeg jo bare være grunden til endnu en filmsnak... :-)
Apropos Phantom Menace, jeg var i Videonetto idag og spurgte om den. Ekspedienten svarede, at han ikke kunne forstå hvorfor nogen ville købe den dårlige film og der alligevel kom et boxset med alle seks film næste år... Jeg gad godt vide hvor han har sin info fra :)
Så lidt min dreng - sæt dig ned og tag en Werther's Echte Echte, mens vi venter på 4-forstillingen starter :)
Det skal også være efter den 17 i min kalender for, jeg skal sammen med nogle kollegaer igang med at rekruttere 140 nye medarbejdere til mit arbejde.
Det er egentlig lidt sjovt at i mange butikker er det sådan at de ikke aner hvad det er for en film/ugave de langer over disken. Specielt i Videonetto er jeg tit stødt på et stort "?" når man har spurgt efter en bestemt udgave, når jeg har været ude for at købe en gave, så det er ikke så tit jeg giver filmgaver, hvis jeg gør så køber jeg dem hos Laserdisken.
#31 El vez 21 år siden
#32 McPeter 21 år siden
Sørg bare lige for at den filmsnak bliver efter d.17. - så er jeg også på! (dog heller ikke i den efterfølgende weekend) Ellers må jeg jo bare være grunden til endnu en filmsnak... :-)
#33 filmz-Alex De Large 21 år siden
#34 filmz-Wacker 21 år siden
/me håber ikke han er herinde :-)
http://www.samarit.dk
#35 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
Det skal også være efter den 17 i min kalender for, jeg skal sammen med nogle kollegaer igang med at rekruttere 140 nye medarbejdere til mit arbejde.
Det er egentlig lidt sjovt at i mange butikker er det sådan at de ikke aner hvad det er for en film/ugave de langer over disken. Specielt i Videonetto er jeg tit stødt på et stort "?" når man har spurgt efter en bestemt udgave, når jeg har været ude for at købe en gave, så det er ikke så tit jeg giver filmgaver, hvis jeg gør så køber jeg dem hos Laserdisken.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#36 Corgan 21 år siden
Jeg er også med på den film-snak + café.
Btw... I'm from the west-side (Vesterbronx y'all!)
#37 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
#38 El vez 21 år siden
#39 Corgan 21 år siden
#40 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
Okay, skal vi kun mødes til filmsnak eller skal jeg prøve, at finde ud af noget mere eksotisk ???