Er der nogle af jer som har oplevet utrolige lange leveringstider fra ovenstående forhandler det sidste stykke tid?
Jeg har endnu ikke modtaget en film der blev afsendt d. 23.08 og venter også på en forsendelse, som indtil videre har været 3 uger undervejs, hvilket bekymrer mig en del.
Nope, det er enkelte film jeg har bestilt, så de er alle sendt som brev.. men nu var det også blot for at høre om det måske var et generelt problem. :)
Det kunne jo være at toldvæsnet var underbemandet, at posten blev forsinket et eller andet sted undervejs eller lign. og nogle brugere oplevet lange leveringstider, udover mig. :)
Tja, der er en stor fordel i at få det sendt som pakker, så de kan spores. Breve kan forsvinde uden man har en chance for at finde dem igen, eller bevise man ikke har fået dem...
Mvh
MaxHH
"Anyway, there he was, poor chap. Happy as a lark and without a cent."
#1 Jep jeg har et par stykker jeg venter på. Har dog modtaget Blade Runner, Diana Krall og 2 SACD'ere i sidste uge, som blev shippet 5.9. Venter nu på en pakke sendt 8.9 og nogle sendt senere, men den 23.8 lyder mærkeligt. Eneste gang jeg har oplevet det, skrev jeg til dem og de sendte pakken igen.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Det kunne være jeg skulle sende en mail til det lokale kundecenter for Post Danmark. Det er lidt bekymrende at to forsendelser er så lang tid undervejs og et blad jeg har abonnement på, heller ikke er dukket op.
Det er ikke engang en måned siden hvor to forsendelser var hhv. 3 og 4 dage undervejs til mig, fra to forskellige forhandlere i danmark, hvilket også støttes af trackingnumrene.
Med to forsvundne forsendelser (en fra cdon og en fra Egmont), to forsinkede forsendelser (som er dukket op, fra to forskellige computerforhandlere) og yderligere to forsinkede forsendelser (som endnu ikke er dukket op, fra dvdpacific), alt sammen indenfor en måneds tid, så begynder det at lugte fælt.
#1 filmz-Kadann 19 år siden
Er der nogle af jer som har oplevet utrolige lange leveringstider fra ovenstående forhandler det sidste stykke tid?
Jeg har endnu ikke modtaget en film der blev afsendt d. 23.08 og venter også på en forsendelse, som indtil videre har været 3 uger undervejs, hvilket bekymrer mig en del.
#2 filmz-maxhh 19 år siden
Mvh
MaxHH
#3 filmz-Kadann 19 år siden
Det kunne jo være at toldvæsnet var underbemandet, at posten blev forsinket et eller andet sted undervejs eller lign. og nogle brugere oplevet lange leveringstider, udover mig. :)
#4 filmz-maxhh 19 år siden
Mvh
MaxHH
#5 filmz-Kadann 19 år siden
No offence: jeg foretrækker at høre folks oplevelser p.t. i stedet.
#6 filmz-maxhh 19 år siden
Mvh
MaxHH
#7 filmz-Bruce 19 år siden
#8 filmz-Kadann 19 år siden
Det kunne være jeg skulle sende en mail til det lokale kundecenter for Post Danmark. Det er lidt bekymrende at to forsendelser er så lang tid undervejs og et blad jeg har abonnement på, heller ikke er dukket op.
#9 filmz-maxhh 19 år siden
Hvis det er Post DK der har overliggende, så er det højst én ekstra dag undervejs... så problemet ligger ikke der...
mvh
MaxHH
#10 filmz-Kadann 19 år siden
Det er så ikke min oplevelse.
Det er ikke engang en måned siden hvor to forsendelser var hhv. 3 og 4 dage undervejs til mig, fra to forskellige forhandlere i danmark, hvilket også støttes af trackingnumrene.
Med to forsvundne forsendelser (en fra cdon og en fra Egmont), to forsinkede forsendelser (som er dukket op, fra to forskellige computerforhandlere) og yderligere to forsinkede forsendelser (som endnu ikke er dukket op, fra dvdpacific), alt sammen indenfor en måneds tid, så begynder det at lugte fælt.