Jeg har købt filmen Double Indemnity som jeg ville se på min Bose 3:2:1.
Men af en eller anden grund så stiger støjniveauet helt vildt når jeg sætter dvd'en i. Min første tanke var naturligvis at nu stod skidtet af, men jeg valgte lige at prøve med en anden film, og nu var støjen på det normale niveau.
Er der nogen der kender til det problem, og er det overhovedet nogen løsning på det?
Ja det må man vel egentlig sige det er. For når jeg sætter fks. Knowing på larmer det ikke så meget, en smule støj kommer der altid fra en dvd afspiller, men det her er regulær larm. Har lige tjekket den på min pc, der larmer filmen også helt vildt.
Det er sikkert skiven der er en smule skæv og derfor ikke spinner jævnt i afspilleren. Jeg har et par film der gør det samme og endnu har jeg ikke oplevet andet, end at det er lidt irriterende at høre på.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Hvis det er Pan Vision / Atlantic-udgaven af "Double Indemnity" du har, kan jeg fortælle, at min udgave opfører sig på præcis samme måde. Så jeg tror også - som Utyske - at det er en fejl på skiven.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
#1 Kiksmann 15 år siden
Men af en eller anden grund så stiger støjniveauet helt vildt når jeg sætter dvd'en i. Min første tanke var naturligvis at nu stod skidtet af, men jeg valgte lige at prøve med en anden film, og nu var støjen på det normale niveau.
Er der nogen der kender til det problem, og er det overhovedet nogen løsning på det?
#2 filmz-Utyske 15 år siden
#3 Kiksmann 15 år siden
#4 filmz-Utyske 15 år siden
#5 Yoda 15 år siden
#6 Kiksmann 15 år siden
Tusind tak fordi i gad svare.