Det er selvfølgelig rigtigt. Jeg mener blot at de er for store til dvdprofiler. Men du kan jo altid prøve. Skriv endleig tilbage hvis det virker, da jeg har temmelig mange udgivelser der godt kunne bruge nogle bedre billeder.
Satans.. Jeg vidste det ville ske en dag, men lige nu?? Øv! Jeg er et pjok, jeg skulle selvfølgelig have smidt de film ud og sagt at de var blevet væk..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Har lige et teknisk spørgsmål omkring DVDprofiler:
Idag skulle jeg ind og tilføje mine nye film, men da jeg gik ind i programmet, så skulle jeg vælge sprog til programmet, men lige meget hvilket sprog jeg vælger siger den: "Failed to set data for TranslationFile".
Nu er jeg ikke lige en haj til computer, så er der nogen der kan sige mig hvad jeg skal gøre for at komme ind i programmet...
#11 Scherlund 20 år siden
#12 davenport 20 år siden
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/da...
Bare for lige at vise den..:)
#13 MadMartigan 20 år siden
#14 MadMartigan 20 år siden
#15 davenport 20 år siden
(Det vil jeg sku ikke hænges op på!)
;D
#16 wiseguy 20 år siden
#17 Corgan 20 år siden
#15:
Jeg kender det kun alt for godt! I min samling står kærestens "Krudt og Klunker" og "Pretty Woman".
#18 davenport 20 år siden
#19 Herrguth 20 år siden
Idag skulle jeg ind og tilføje mine nye film, men da jeg gik ind i programmet, så skulle jeg vælge sprog til programmet, men lige meget hvilket sprog jeg vælger siger den: "Failed to set data for TranslationFile".
Nu er jeg ikke lige en haj til computer, så er der nogen der kan sige mig hvad jeg skal gøre for at komme ind i programmet...
#20 dyg 20 år siden