Jeg har jo fået den idé, at jeg vil have lavet mig en filmzbog, som man kan vælge ud fra, istedet for at skal igennem køkkenet, en gang og ind i et værelse for at stå og vælge film, og så tage den med ind i stuen igen.
Og det skal ikke være den model, man havde over ens VHS-bånd, da man havde en ubehjælpelig barneskrift, engang i 5. klasse.
Så nu har jeg jo fundet den report, (1 DVD per. page) jeg syntes er pænest inde på http://www.intervocative.com/, som jeg så ville skrive ud på en god printer og så få dem lamineret. Det er så den der hedder Myron 1 DVD BumbleBee
Nu er spørgsmålet så...
Hvad har i brugt, og hvilken mener i er bedst?
Kan det godt passe, at billederne på corverne, er i så ringe kvalitet?
Der er heller ingen reklamer den ikke gratis version.
Angående moviepick, så mener jeg at man skal oprette sig selv som bruger og så huske at holde styr på hvornår og med hvem man har set de forskellige film. Tror først at den kan komme med et ordenligt gæt, efter en 50 - 100 gange. Jeg har dog aldrig brugt det af samme grund.
-edit- Glemte helt at sige, at hvis du har tid, lyst og mulighed for det, kan man selv smide billeder ind til de forskellige udgivelser. Det kan dog være et større arbejde alt efter hvor mange udgivelser man har.
#1 MadMartigan 20 år siden
Jeg har jo fået den idé, at jeg vil have lavet mig en filmzbog, som man kan vælge ud fra, istedet for at skal igennem køkkenet, en gang og ind i et værelse for at stå og vælge film, og så tage den med ind i stuen igen.
Og det skal ikke være den model, man havde over ens VHS-bånd, da man havde en ubehjælpelig barneskrift, engang i 5. klasse.
Så nu har jeg jo fundet den report, (1 DVD per. page) jeg syntes er pænest inde på http://www.intervocative.com/, som jeg så ville skrive ud på en god printer og så få dem lamineret. Det er så den der hedder Myron 1 DVD BumbleBee
Nu er spørgsmålet så...
Hvad har i brugt, og hvilken mener i er bedst?
Kan det godt passe, at billederne på corverne, er i så ringe kvalitet?
På Forhånd Tak!!!
#2 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3 MadMartigan 20 år siden
#4 Scherlund 20 år siden
#5 MadMartigan 20 år siden
Er det så den eneste fordel, man får i den handel, og det der hedder Movie Pick (som jeg ikke lige er helt med på hvad kan)
Og mange tak indtil videre...
#6 Scherlund 20 år siden
Der er heller ingen reklamer den ikke gratis version.
Angående moviepick, så mener jeg at man skal oprette sig selv som bruger og så huske at holde styr på hvornår og med hvem man har set de forskellige film. Tror først at den kan komme med et ordenligt gæt, efter en 50 - 100 gange. Jeg har dog aldrig brugt det af samme grund.
-edit-
Glemte helt at sige, at hvis du har tid, lyst og mulighed for det, kan man selv smide billeder ind til de forskellige udgivelser. Det kan dog være et større arbejde alt efter hvor mange udgivelser man har.
#7 MadMartigan 20 år siden
Det er da ikke meget spas ved at købe det så...
Ja så er det jo lige meget med Movie Pick, hvem gider at holde styr på det, når ens kæreste alligevel altid falder i søvn til de fleste film.
#8 MadMartigan 20 år siden
Hvor skulle man også finde alle de covers?
#9 Scherlund 20 år siden
#10 MadMartigan 20 år siden
http://www.cdcovers.cc