Gravatar

#1 MadMartigan 20 år siden

Hej Filmz-Kompagnoner

Jeg har jo fået den idé, at jeg vil have lavet mig en filmzbog, som man kan vælge ud fra, istedet for at skal igennem køkkenet, en gang og ind i et værelse for at stå og vælge film, og så tage den med ind i stuen igen.

Og det skal ikke være den model, man havde over ens VHS-bånd, da man havde en ubehjælpelig barneskrift, engang i 5. klasse.

Så nu har jeg jo fundet den report, (1 DVD per. page) jeg syntes er pænest inde på http://www.intervocative.com/, som jeg så ville skrive ud på en god printer og så få dem lamineret. Det er så den der hedder Myron 1 DVD BumbleBee

Nu er spørgsmålet så...

Hvad har i brugt, og hvilken mener i er bedst?

Kan det godt passe, at billederne på corverne, er i så ringe kvalitet?

På Forhånd Tak!!!
I'm your huckleberry...
Gravatar

#2 elwood 20 år siden

hvis den er den uregisterede version af profiler, så ja så er en af begræsningerne at det er lav kvalitet af cover scans.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 MadMartigan 20 år siden

Det vil sige, man skal slippe 29,95,- $ for at kunne få billeder i topkvalitet??
I'm your huckleberry...
Gravatar

#4 Scherlund 20 år siden

#3 både ja og nej. Ja for at få muligheden, men det er langt fra alle udgivelser der har lige gode billeder.
Gravatar

#5 MadMartigan 20 år siden

#4: Vil det sige du har købt det?

Er det så den eneste fordel, man får i den handel, og det der hedder Movie Pick (som jeg ikke lige er helt med på hvad kan)

Og mange tak indtil videre...
I'm your huckleberry...
Gravatar

#6 Scherlund 20 år siden

*host* til den første.

Der er heller ingen reklamer den ikke gratis version.

Angående moviepick, så mener jeg at man skal oprette sig selv som bruger og så huske at holde styr på hvornår og med hvem man har set de forskellige film. Tror først at den kan komme med et ordenligt gæt, efter en 50 - 100 gange. Jeg har dog aldrig brugt det af samme grund.

-edit-
Glemte helt at sige, at hvis du har tid, lyst og mulighed for det, kan man selv smide billeder ind til de forskellige udgivelser. Det kan dog være et større arbejde alt efter hvor mange udgivelser man har.
Gravatar

#7 MadMartigan 20 år siden

he he ser man det...

Det er da ikke meget spas ved at købe det så...

Ja så er det jo lige meget med Movie Pick, hvem gider at holde styr på det, når ens kæreste alligevel altid falder i søvn til de fleste film.

I'm your huckleberry...
Gravatar

#8 MadMartigan 20 år siden

#6: Ja det var jo en mulighed, men der er langt igennem 169 titler

Hvor skulle man også finde alle de covers?
I'm your huckleberry...
Gravatar

#9 Scherlund 20 år siden

Man kunne evt. låne en scanenr og selv scanne dem ind. Ja, det vil være et kæmpe arbejde, men der er ingen der har sagt at det ville være nemt. :)

Gravatar

#10 MadMartigan 20 år siden

Man kan finde en del covers her...

http://www.cdcovers.cc
I'm your huckleberry...

Skriv ny kommentar: