Gravatar

#1 Bates 19 år siden

Jeg er igang med at opdatere min dvd liste, men der er en del titler der ikke bliver vist på listen. Er der andre der har det samme problem, og har i evt. en løsning på det?
Gravatar

#2 chandler75 19 år siden

Jeg har også nogle ting der ikke findes på listen. Man kan vist selv tilføje titler, men jeg har aldrig fundet ud af hvordan man gør - det virker lidt tricky.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#3 Bates 19 år siden

Nå ok...det er da nederen. Jeg mangler 15-20 titler :(
Gravatar

#4 lagoni 19 år siden

Mener du at de ikke bliver vist på din onlineliste? Det kan være fordi du ikke har tilladt at vise 'adult'-titler, en kategori mange film falder ind under - jeg oplevede det ved fx Requiem for A Dream.

Kig under Tools -> Options -> Parental Control
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#5 Bates 19 år siden

Så virker det! Du skal have mange tak for hjælpen lagoni...det var alletiders! :)
Gravatar

#6 chandler75 19 år siden

Ahh ok, så misforstod jeg det.

Men apropo: er der nogle der har prøvet at tilføje titler til Profiler?
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#7 lagoni 19 år siden

#5 - var så lidt, glad for at kunne hjælpe :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#8 JannikAnd 19 år siden

Jepper. Meget simpelt: Tryk add to collection og indtast dernæst filmens UPC. Efterfølgende får du at vide, at der ikke eksisterer en film med denne UPC, og om du stadig ønsker at tilføje denne titel. Så trykker du blot ja, og så er du klar til at tilføje titlen og opdatere den. Husk afslutningsvis at trykke contribute DVD profile...

Skriv ny kommentar: