Gravatar

#1 Nicki52 13 år siden

Jeg har programmet dvd profiler så jeg kan holde styr på mine film. Jeg haft på stationeren indtilvidere, men flytter den fra stationæren til bærbaren. Men da jeg downloaded min dvd samling til bærbaren er alle billeder forsvundet. Hver og en. Jeg har derefter kigget nogle steder for at få dem frem igen. Men det er ikke mit eneste problem. Jeg kan ikke komme ind der hvor jeg kan tilføje film. Den går hurtig nok, indtil den sidste del går den langsomt og så siger den at den ikke kan downloade listen, og hvis det sker et oar gange skal jeg gå op i Tools, Options, Utillities og så trykke på Repair Profile Database.
Jeg har gjort alt hvad den forslår, men den gider ikke. Har prøvet alt.

Kan I hjælpe?
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#2 Kruse 13 år siden

Har du prøvet at vælge "Forny alle billeder", som kan vælges i "Online" menuen?
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3 HelmerJ 13 år siden

Har du FLYTTET det fra stationær til bærbar eller også bare installeret det på bærbar?
Det virker meget sjældent.

Prøv at reinstallere på bærbar og lave en ny backup fra den stationære
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#4 McPeter 13 år siden

På den stationære skal du vælge Files->Backup Database.
Så gemmer du alle data i en fil som du så overfører til den bærbare.
Når du har installeret DVD Profiler på den bærbare vælger du Files->Restore Database.

Check evt. at du har samme version af DVD Profiler installeret på begge maskiner inden du gør det.

Upload/download funktionen henter ikke alle data - det er kun til brug til online kataloget.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#5 Nicki52 13 år siden

Kruse (2) skrev:
Har du prøvet at vælge "Forny alle billeder", som kan vælges i "Online" menuen?

Jeg kan ikke downloade noget fra nettet. Billeder eller ny film.
Gravatar

#6 Nicki52 13 år siden

Jeg genstartede hele programmet og det virkede. Nu er der billeder og man kan tilføje film nu.
Tak for idéerne allesammen ;)

Skriv ny kommentar: