Gravatar

#11 filmz-dr. hoax 21 år siden

Så fik jeg sgu også lavet en.... Fed program!!
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Dr.%20Hoax
Gravatar

#12 dyg 21 år siden

#11 - Du skal lige ændre i dine settings inde på intervocative.com, din collection er "private", det vil sige at vi andre ikke kan se den :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#13 filmz-dr. hoax 21 år siden

Okay... Er gjort nu! ;)
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Dr.%20Hoax
Gravatar

#14 Herrguth 21 år siden

Hvordan kan det være at der er nogen film den ikke viser på listen?
Jeg kan ikke få den til at vise Child's Play, Festen og Alien Quadrilogy...
Jeg har prøvet at slette dem fra min liste og kode dem ind igen. Jeg har prøvet at give dem nye numre, men ingenting virker... Hvorfor?
Gravatar

#15 dyg 21 år siden

#14 - Fordi de er angivet som Adult. Gå ind på intervocative, log ind i din profil, og sæt et hak i den box, der siger noget med, at du vil tillade dem at vise adult-movies på din liste.
Gravatar

#16 Herrguth 21 år siden

#15 Tusind tak for hjælpen... Det har givet mig grå hår så længe, og så kan det lige klares på 10 sekunder... :)
Gravatar

#17 dyg 21 år siden

No problemo, jeg undrede mig også i timevis over selvsamme problem, da jeg første gang oplevede det :)
Gravatar

#18 DarkLight 21 år siden

Thats ok. Rookie mistake :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#19 JannikAnd 21 år siden

Til Nayze:

Jeg har haft - og har stadig - det problem med "Reservoir Dogs - Special Edition"... Kan det være af den årsag, som du nævnte?

EDIT//: Det var problemet... TAK!
Gravatar

#20 DarkLight 21 år siden

Jeg vil lige gøre lidt reklame for phpMyProfiler. Det er en frontend til DVDprofiler.
Eneste ulempe er at man skal eksporterer sin XML fil og så uploade den til ens hjemmeside.

Min samling kan ses her.
Jeg har ikke brugt DVDprofiler længe, men det skal da ændre sig med disse nye muligheder.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: