Gravatar

#1 rimmer 21 år siden

Til dem som endnu ikke har opdaget så er der nu en nyere version tilgængelig af DVD Profiler. Denne udgave indeholder godt nyt til alle os der længe gerne har ville kunne indskrive flere credits som komponist og forfatter m.m. ind sammen med filmene. Også i den gratis version.
Ichy-Boo... It's my happy noice
Gravatar

#2 filmz-ken-greve 21 år siden

Det lyder satme godt, tak for info! :)
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with the best!
Gravatar

#3 lagoni 21 år siden

Man kan ikke opdatere den nuværende version..?

Hvis man downloader den nye, kan man så hente sin samling fra sin hjemmeside igen?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#4 Scherlund 21 år siden

hvis du har uploaded den så ja. Ellers kan du jo tage en lokal backup og derefter smide den ind i den nye.
Gravatar

#5 Yoda 21 år siden

Du kan jo lave en backup af din samling og importere den til den nyinstallerede version. Sådan gjorde jeg.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#6 filmz-dr. hoax 21 år siden

Jeg har endnu ikke prøvet "DVD Profiler", men kunne da godt tænke mig at prøve. Hvor kan jeg få det, er det godt og hvordan virker det?
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Dr.%20Hoax
Gravatar

#7 filmz-principia 21 år siden

#6: Bare tast stregkodenummeret ind og vupti! Det er pærelet :)

Kan findes her
Whoever saves one life, saves the world entire... (Schindler's List)
---------------
DVD: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/principia
Gravatar

#8 JannikAnd 21 år siden

Har den første udgave... Hvis jeg downloader den nye, skal jeg så indtaste alle filmene igen, eller er der en mulighed for at kopiere..?
Gravatar

#9 nakalay 21 år siden

#8 Du kan jo hente din samling ned fra nettet - på helt samme måde som du kan lægge den op.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#10 rimmer 21 år siden

Hej allesammen jeg har installeret den nye. det installeres oven i det gamle og første gang man så åbner det opdaterer det samlingen så den passer i den nye version. Det sker helt automatisk. Skide kompatobelt er det ja det er.
Ichy-Boo... It's my happy noice

Skriv ny kommentar: