Forstår heller ikke brokkeriet. Download programmet og køb en film mindre i næste måned.
Er det nogen, der ved, om det er muligt at downloade og betale på én computer, og dernæst downloade den fulde version på en anden computer vha. reg. key, og derved have sin liste på flere maskiner?
da heller ikke brokkeri, fra min side ihvertfald - prøver bare af få lidt input om det er det værd, præcist som jeg vil gøre med mange af mine DVD køb..
Ingen tvivl om, at det er pengene værd. Tjek deres hjemmeside ud - www.invelos.com - hvor programmets faciliteter er beskrevet ned til mindste detalje. Det er et superprogram :-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
#102 - Det var heller ikke møntet på dig, men snarere posts tidligere i tråden. Måske folk har svært ved at købe noget, de bogstaveligt ikke kan røre ved :)
#101 Ja, det er muligt. Har selv programmet kørende på 2 maskiner. Man skal bare lige huske på, at hvis man opdaterer på den ene maskine så kommer det ikke automatisk over på den anden.
#101 JannikAnd 18 år siden
Er det nogen, der ved, om det er muligt at downloade og betale på én computer, og dernæst downloade den fulde version på en anden computer vha. reg. key, og derved have sin liste på flere maskiner?
#102 chronaden 18 år siden
#103 Yoda 18 år siden
Ingen tvivl om, at det er pengene værd. Tjek deres hjemmeside ud - www.invelos.com - hvor programmets faciliteter er beskrevet ned til mindste detalje. Det er et superprogram :-)
#104 JannikAnd 18 år siden
#105 chronaden 18 år siden
#106 JannikAnd 18 år siden
#107 chronaden 18 år siden
ohl hail me!
#108 Yoda 18 år siden
T'løk :-)
#109 stefsims 18 år siden
#110 JannikAnd 18 år siden