Gravatar

#11 chandler75 18 år siden

Men nu har den jo installeret 3'eren ind over :(
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#12 chandler75 18 år siden

Den er da stadig gratis, ikke? Der er noget med Unlimited, som koster $29.95.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#13 chandler75 18 år siden

Problemet er den sender mig ingen mail når jeg skriver her: http://www.invelos.com/Login.aspx?task=sendal

Bliver jeg virkelig nødt til at lave en ny account...
Gravatar

#14 chandler75 18 år siden

Jeg lavede en system restore og fik gode gamle 2.4 tilbage og har nu også registration key.

Men jeg kan stadig ikke helt finde ud af om 3.0 koster...
Gravatar

#15 chandler75 18 år siden

Så vidt jeg kan se skal man nu betale hvis man vil have mere end 50 dvd'er i sin profiler...

The registration key entered is a Free key, not a Premium key. DVD Profiler no longer requires free keys.
Gravatar

#16 dyg 18 år siden

Jeg vil med glæde give $30 for den, har haft enorm meget glæde af dvdprofiler de sidste år.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#17 Slettet Bruger [1978065337] 18 år siden

#15: Du skal ikke betale, hvis du har over 50 dvd'er i din samling. Læs mere her: http://dvdprofiler.com/dvdpro/Registration.aspx

Med gratisudgaven har du "Unlimited collection size, no ads, no time limits, no nag screens". Men når du har over 50 dvd'er i din database, er der funktioner, der bliver utilgængelige (Læse mere i ovenstående link).
Gravatar

#18 chandler75 18 år siden

Ok, men det ser i hvert fald ud til at det er en forringelse ifht. 2.5. Man kan så ikke længere uploade sin samling efter 50 dvd'er.
Gravatar

#19 MadMartigan 18 år siden

#18: Du skal bare trykke "NO", der hvor den spørger dig, om du "kun" vil restore dine første 50 dvd´er.

Jeg selv lige restoret alle mine, og jeg har 279.

Som #17: skriver, kan med med den free version "kun"

Unlimited collection size, no ads, no time limits, no nag screens
I'm your huckleberry...
Gravatar

#20 filmz-yoshimura 18 år siden

#19 Kan vi få et link til din samling, så man kan se, hvordan det ser ud i den nye version?

Nogen der vil vise frem?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war

Skriv ny kommentar: