Gravatar

#31 Collateral 18 år siden

#30: Hvis jeg havde penge til det ville jeg også gerne betale :/
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#32 dyg 18 år siden

Det er jo bare at købe et par film mindre i næste måned. Lidt mindre end 180kr burde (næsten) alle have råd til :]
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#33 dh-ad 18 år siden

Er det en sviner de har lavet?

Jeg mener, de skriver og skrev, at det er et one-in-a-lifetime-fee. Når programmøren så ikke tjener flere penge på sit software, laver han en ny version i et andet selskab, eller kan man bruge sin gamle betalte key fra version 2?
I can't express anger. That's one of the problems I have. I grow a tumor instead. -Manhattan (1979)
Gravatar

#34 Yoda 18 år siden

Nej, det er ingen sviner. Jeg konverterede min gamle key fra v.2 til en v.3 key - uden problemer.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#35 Collateral 18 år siden

#32: hehe, jaa må jeg overveje :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#36 dyg 18 år siden

#33 - Det fremgår tydeligt af (for)siden, at man stadigvæk kan bruge sin 2.x key.
Gravatar

#37 dh-ad 18 år siden

#36 Var så ikke lige på forsiden...
I can't express anger. That's one of the problems I have. I grow a tumor instead. -Manhattan (1979)
Gravatar

#38 dyg 18 år siden

#37 - Jo, det var det så:

If you have an existing premium registration key for DVD Profiler 2.x, be sure to visit the Registration Page for your free upgrade to a 3.x key.
Gravatar

#39 Yoda 18 år siden

Tror han mener, at han selv ikke havde besøgt forsiden, Nayze :-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#40 dh-ad 18 år siden

#38+39 Jeg skal lære at udtrykke mig selv mere klart, således at misforståelser kan undgåes. Men nettet, sms'er og alm. dovenskab kræver sit.

Men ja, yoda har læst det, som det var ment!

Skriv ny kommentar: