Ville høre om nogen herinde kender nogen gode steder, hvor man kan købe DVD reoler til fornuftige priser. Eller steder hvor man selv designer sine reoler?
Skal helst ligge i København, links ville også være rart :)
---------------------------------------- No tears, please. It's a waste of good suffering
Min plan, når jeg flytter igen her om et par måneder, er at holde mig rent til hylder, i stedet for reoler.
For det første et det meget billigere end reoler når man taler hyldeplads pr. krone, desuden er det noget mere fleksibelt, hvis man når til det punkt hvor plads virkelig bliver et problem.
Hvordan jeg gør det praktisk ved jeg så ikke helt endnu, men umiddelbart kunne jeg forestille mig at jeg smider nogle skinner op på væggen i retning af disse:
Jeg tror at jeg nok skal designe min egen, da jeg er ude efter noget helt specielt. Der skal være plads til mange fil, samt der skal være et hulrum af en art til mine Box Sets, hvis i forstår. Men tak for foreløbig hjælp. Nogen der kender nogen gode steder at samle sine egne reoler?
---------------------------------------- No tears, please. It's a waste of good suffering
#1 filmz-female cenobite 21 år siden
Skal helst ligge i København, links ville også være rart :)
No tears, please. It's a waste of good suffering
#2 PredatorX 21 år siden
#3 McPeter 21 år siden
#4 PredatorX 21 år siden
Hmmmm... Nu har jeg søgt lidt rundt på Ikea.dk men jeg kan sgu ikke rigtigt finde dem!? Sorry...
Hvis man har mange film ville jeg dog anbefale bare selv at bygge dem. Det har jeg tænkt mig når jeg flytter.
#5 filmz-Kadann 21 år siden
For det første et det meget billigere end reoler når man taler hyldeplads pr. krone, desuden er det noget mere fleksibelt, hvis man når til det punkt hvor plads virkelig bliver et problem.
Hvordan jeg gør det praktisk ved jeg så ikke helt endnu, men umiddelbart kunne jeg forestille mig at jeg smider nogle skinner op på væggen i retning af disse:
http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/Prod...
og så smider hylder på i stor stil til film og evt. bøger.
#6 filmz-female cenobite 21 år siden
No tears, please. It's a waste of good suffering