Ja så fandt jeg da ud af, at det ikke kan betale sig at købe dvd racks i USA. Min nabo og jeg havde udset os racks for 1500$ og det ville koste 2500$ i shipping, så den drøm er ligesom smidt ud.
Hvis man har mange DVD'ere og gerne vil have noget som kan opbevare mange dvd'ere, skab eller tower, ja, så er der intet at komme efter i Europa. Har ikke lyst til at have 6 meter væg fyldt op. I USA vælter de i fede alternativer til billige penge. 1350 dvd'ere på 1.80 cm plads, bl.a.
Fuck jeg er træt at det elendige udvalg her i Europa :(
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Har du nogle links til de der reoler du snakker om? Måske det var noget man med tiden kunne lave selv. Jeg har et kontor jeg godt kunne tænke mig, vægge op vægge ned, med dvd'er. Men synes jeg mangler inspiration til nogle idéer. Jeg har i øjeblikket Billy reoler fra Ikea og det passer fint ind i stuen og ser da også okay ud. Men alligevel. Det kunne alligevel være ret sejt med noget unikt til opbevaring af ens elskede samling. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Har netop købt nye reoler til min nye lejlighed. Har købt dem i Ikea og er faktisk godt tilfreds med dem. Det er i serien BESTÅ. http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/Prod... (Vælg manuelt den model der er 60cm bred og sortbrun) :-)
Har købt 2 af dem og sat op, men mangler lige at fylde DVDer i dem. Skal nok smide et billede op når det er gjort.
Tidligere havde jeg også en BILLY reol, men hylderne er ca. 28cm dybe, hvilket er for meget IMO. BESTÅ reolerne jeg har købt har hylder der er 56x16cm, så det passer med man kan skubbe DVDen helt i bund og så er der lige 1-2cm (har ikke målt) kant tilbage. Det ser faktisk ganske godt ud.
Har overvejet at sætte en op der er 30cm bred imellem de 2 på 60cm, så kunne jeg have mine CDer der... selvfølgelig synd at dele DVD-samlingen, men tror det bliver pænere end hvis jeg satte CD-reolen i en af siderne...
Ps. Husk at købe 3 extra hylder per reol, så passer det. Der følger 4 med fra start, men når man sætter ialt 7 hylder i passer det med højden på DVDer + plads til en finger så man kan få dem ud igen. Den øverste har lidt længere til "loftet", men regner også med jeg skal have sat nogle spots op så det er fint.
Jeg havde nemlig glemt at købe extra hylder i første omgang, så måtte køre ud til Ikea igen. :-)
#4 haha jeg har nøjagtig den samme (bortset fra farven min er i bøg), min er allerede fyldt op (jeg startede kun med en) jeg har ikke sat min fast i væggen, som de anbefaler, men bare lavet den lidt skrå.
Jeg kan også smide billeder op ved lejlighed, men jeg venter lige til jeg får min Batman TAS volume 4 8-)
#5 jeg havde så fået 3 af de store hylder med ved en fejl, så dem var jeg inde og bytte.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1 filmz-Bruce 18 år siden
Hvis man har mange DVD'ere og gerne vil have noget som kan opbevare mange dvd'ere, skab eller tower, ja, så er der intet at komme efter i Europa. Har ikke lyst til at have 6 meter væg fyldt op. I USA vælter de i fede alternativer til billige penge. 1350 dvd'ere på 1.80 cm plads, bl.a.
Fuck jeg er træt at det elendige udvalg her i Europa :(
#2 Bony 18 år siden
#3 filmz-Bruce 18 år siden
Storehouserock
HTMarket
#4 McPeter 18 år siden
http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/Prod...
(Vælg manuelt den model der er 60cm bred og sortbrun) :-)
Har købt 2 af dem og sat op, men mangler lige at fylde DVDer i dem. Skal nok smide et billede op når det er gjort.
Tidligere havde jeg også en BILLY reol, men hylderne er ca. 28cm dybe, hvilket er for meget IMO. BESTÅ reolerne jeg har købt har hylder der er 56x16cm, så det passer med man kan skubbe DVDen helt i bund og så er der lige 1-2cm (har ikke målt) kant tilbage. Det ser faktisk ganske godt ud.
Har overvejet at sætte en op der er 30cm bred imellem de 2 på 60cm, så kunne jeg have mine CDer der... selvfølgelig synd at dele DVD-samlingen, men tror det bliver pænere end hvis jeg satte CD-reolen i en af siderne...
#5 McPeter 18 år siden
Jeg havde nemlig glemt at købe extra hylder i første omgang, så måtte køre ud til Ikea igen. :-)
#6 elwood 18 år siden
Jeg kan også smide billeder op ved lejlighed, men jeg venter lige til jeg får min Batman TAS volume 4 8-)
#5 jeg havde så fået 3 af de store hylder med ved en fejl, så dem var jeg inde og bytte.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"