Gravatar

#1 filmz-BSP1984 18 år siden

Hej alle sammen og God Jul

Jeg sidder og er ved at oprette alle mine dvd's i et program der hedder Movie Collector, og har endda købt deres hånd-scanner for at lette jobbet.

Så jeg ville lige høre hvad i bruger til at holde styr på jeres dvd's?

Og samtidig nu hvor jeg har 276 dvd's (Alle orginale) høre hvor stor jeres samling er.
Gravatar

#2 maniac 18 år siden

"Dvd profiler" anvender jeg. Men jeg glemmer altid at opdatere når jeg får nye så min liste er håbløst forældet. Anskyder samlingen til 800+ dvd-film.

Hvad koster sådan en håndskanner du har købt?

Gravatar

#3 filmz-DocDoom 18 år siden

Jeg har også ca. 800 (+ sølle 10 Blu-Ray). Det bør ikke være nødvendigt at nævne, at de er originale, for her på Filmz spytter vi på piratkopister ***SPIT-FØJ-UHA***

Jeg holder ikke styr på dem længere :-)
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#4 Bony 18 år siden

.. og godt nytår.

Jeg bruger det helt fantastiske DVD profiler til at holde styr på mine film.

Jeg har ryddet lidt ud i samlingen, så har 634 stående som jeg alle kan være stolt af. Selvfølgelig alle ægte. Dem der kopiere film burde kastreres med en smørkniv. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#5 filmz-BSP1984 18 år siden

Det var ikke så lidt af en samling...

Den koster 134.95 Euro = 1007 DKK. Og programmet koster 39.95 Euro = 298.11 DKK.

Rimelig dyrt, men mega fedt, har endda udlån/aflevering ved hjælp af scanneren også :-)
Gravatar

#6 chandler75 18 år siden

# 3 Jeg holder ikke styr på dem længere :-)

Nææ... du skamferer dem, gør du ;)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#7 filmz-DocDoom 18 år siden

Godt husket! Det har gjort uudsletteligt intryk på dig... med mareridt og det hele :-)
Gravatar

#8 filmz-BSP1984 18 år siden

Hehe jeg kan godt se jeg ikke kommer i nærheden af at have en ordentlig samling...

Var lige så stolt af mine kære film *snøft og hulk* Men de er jo ikke andet en en håndfuld grus ved siden af jeres mægtige samlinger!

Ja jeg ejer simpelthen ikke en eneste kopieret dvd, og så sent som igår sad en i min svigerfamilie og pralede af at han er under-leverandør og havde ordre for lidt over 3000 kr her i december!
Gravatar

#9 chandler75 18 år siden

# 7 Jep. Er der ikke nogen offentlige instanser, der tager sig af en sådan misrøgt?
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#10 filmz-DocDoom 18 år siden

#9: Som i #7 eller i #8? :-)

EDIT: Du edit'ede lige :-)

Skriv ny kommentar: