Jeg bruger DVD Profiler, hvor jeg har mine 1219 film skrevet op. Ja de er alle orginale ^^ Nej jeg har ikke købt dem alle selv, har fået en meget pæn del af dem gennem tidligere arbejdspladser som Fona og Merlin, har stadig kontakt til en del sælgere ved Nordisk og Scanbox ^^
DVDProfiler er også det foretrukkende program i mit lille hjem. Hvor jeg har omkring 680 udgivelser (hvor Boxsets tæller som én udgivelse.. Oldschool).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#29: "Kvalitet frem for kvantitet. Din samling behøver ikke være dårligere blot fordi at der er færre film. Jeg ville hundrede gange hellere have 150 fantastiske film, end 500 skodfilm."
True! Jeg har ikke en (naturligvis imo) dårlig film. Alle* fejlkøb er blevet givet væk eller arkiveret lodret.
(*på nær nogle ganske få, som jeg beholder pga. affektionsværdi - fx. 'Cobra')
Jeg kan huske at man i DVD profiler kunne tilføje et boxset, og indstille listen til ikke at tælle den med som en film, derefter kunne man tilføje de film som boxsettet indeholdte, så det blev som de f.eks 4 film der var, istedet for 1.
Du går vist nok bare ind og giver boxen nummer 0 og sletter alle oplysningerne, og derefter er der et sted hvor du kan tilføje film (der er allerede er på din liste) til boxen, så du skal også tilføje hver enkelt film.
Men når alt det er gjort, står boxen alene på listen, og når du klikker på den kommer de 3, 4 eller hvor mange film det er, frem nedenunder.
#57 Det er jo ret smart. Men hvordan får man den så til kun at vise box-settet, og ikke alle de seperate film på den online liste?
Et eksempel: Jeg har "Tilbage til Fremtiden"-boxen, og jeg så tilføjer jeg både 1, 2 og 3 til boxen, hvilket jo er smart, for så kan man jo se se at eksempelvis Michael J. Fox også er med i de film, når man klikker på ham ved en anden film. Men jeg vil kun have selve boxen vist på den online liste, ikke både boxen og de 3 seperate film.
Jeg tror der er omkring 1000 dvd film, 90 HD film(har ikke styr på hvor mange HD-DVD og Blu-Ray skiver som er der) og 11 UMD film. Jeg bliver nødt til at lave liste en dag - der er ikke særligt meget orden i titlerne. :)
#51 filmz-BSP1984 18 år siden
Nu er der dømt glæde i stuen, og så lige op til jul, Jamen Berit dog!
Hehe
#52 Kiksmann 18 år siden
#53 dyg 18 år siden
#54 filmz-DocDoom 18 år siden
True! Jeg har ikke en (naturligvis imo) dårlig film. Alle* fejlkøb er blevet givet væk eller arkiveret lodret.
(*på nær nogle ganske få, som jeg beholder pga. affektionsværdi - fx. 'Cobra')
#55 SpielbergFreak 18 år siden
Jeg kan huske at man i DVD profiler kunne tilføje et boxset, og indstille listen til ikke at tælle den med som en film, derefter kunne man tilføje de film som boxsettet indeholdte, så det blev som de f.eks 4 film der var, istedet for 1.
Giver det nogen mening?
Kan man også det i MovieCollector?
#56 filmz-Angel Eyes 18 år siden
#57 SpielbergFreak 18 år siden
Du går vist nok bare ind og giver boxen nummer 0 og sletter alle oplysningerne, og derefter er der et sted hvor du kan tilføje film (der er allerede er på din liste) til boxen, så du skal også tilføje hver enkelt film.
Men når alt det er gjort, står boxen alene på listen, og når du klikker på den kommer de 3, 4 eller hvor mange film det er, frem nedenunder.
#58 Herrguth 18 år siden
Men hvordan får man den så til kun at vise box-settet, og ikke alle de seperate film på den online liste?
Et eksempel:
Jeg har "Tilbage til Fremtiden"-boxen, og jeg så tilføjer jeg både 1, 2 og 3 til boxen, hvilket jo er smart, for så kan man jo se se at eksempelvis Michael J. Fox også er med i de film, når man klikker på ham ved en anden film. Men jeg vil kun have selve boxen vist på den online liste, ikke både boxen og de 3 seperate film.
Nogen der ved hvordan man gør det?
#59 dolphinfriendly 18 år siden