Fight Club - hint, titlen siger 2-disc edition, ejer selv denne og jeg finder ekstramaterialet ret så interessant
Pulp Fiction - ingen ide udover coveret
Apocalypse Now - redux har følgende stående i beskrivelsen: "The definitive version of Francis Ford Coppola's stunning vision of 'The Heart of Darkness' in all of us, re-edited and re-mastered with 49 minutes of additional footage" så det er jo nok "extended edition" hvor den anden ser ud til at have mere ekstramateriale
-- Det er utroligt hvor meget info man kan få, af at læse beskrivelserne og titlerne ikke? :) husk det til en anden gang.
Jeg er vild med Redux og synes alle de ekstra scener passer godt ind. Filmen var genial i forvejen, og det er der ikke ændret på. Men længden gør måske at man ikke ta'r den frem så tit som man ville med den gamle.
Redux var god, men sådan er det vel altid med directors cut udgaverne, når man er ligeså stor en fan af en film, som jeg er af Apocalypse Nox - Jo mere, jo bedre.
Vil råde folk der ikke har set filmen til, at se den normale udgave først.
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
#1 MadMartigan 22 år siden
Jeg har lige et par spørgesmål om hvad forskellen er på nedenstående...?
Udover Prisen og Cover...
Pulp Fiction
Vs.
Pulp Fiction
...
Apocalypse Now
Vs.
Apocalypse Now
...
Fight Club
Vs.
Fight Club
Håber der er nogen der kan hjælpe...
På Forhånd Tak!
#2 MadMartigan 22 år siden
Men de 2 andre...?
#3 filmz-Funkymonkey 22 år siden
ejer selv denne og jeg finder ekstramaterialet ret så interessant
Pulp Fiction - ingen ide udover coveret
Apocalypse Now - redux har følgende stående i beskrivelsen: "The definitive version of Francis Ford Coppola's stunning vision of 'The Heart of Darkness' in all of us, re-edited and re-mastered with 49 minutes of additional footage"
så det er jo nok "extended edition" hvor den anden ser ud til at have mere ekstramateriale
--
Det er utroligt hvor meget info man kan få, af at læse beskrivelserne og titlerne ikke? :) husk det til en anden gang.
#4 MadMartigan 22 år siden
#5 Captain Vallo 22 år siden
ALT for lang.
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#6 filmz-Kadann 22 år siden
Enig, efter jeg havde set Redux, stormede jeg ud og købte den originale udgave på DVD, da jeg var bange for at Coppola ville fjerne den fra markedet.
#7 skittlez 22 år siden
Men længden gør måske at man ikke ta'r den frem så tit som man ville med den gamle.
#8 Morbid 22 år siden
Vil råde folk der ikke har set filmen til, at se den normale udgave først.
#9 Captain Vallo 22 år siden
Absolut!
Redux er på ingen måde en dårlig film, men originalen faldt mere i min smag. Dén er til gengæld suveræn!
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#10 MadMartigan 22 år siden
Så blev jeg da det klogere, med hensyn til Apocalypse Now - Redux.