Husk at konsolspil er perfekte til at afsløre dårlige 100 hz tv..
#9 nu er det meget forskelligt hvordan kvaliteten er hos 100 HZ fjernsyn.. Hvis du snakker om fjernysn over 10.000 kr. prisklassen med natural motion (ja.. de kan godt findes billigere, men en eller prisklasse skulle jeg jo vælge :D), og hvad der ellers findes af fine sager, så skulle det ikke undre mig hvis det så godt ud..
men som vi har været inde på 60 gange før, så kan billige 100hz tv godt have problemer..
________________________ "I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
Vi har et 32" Sony 100 Hz, det kostede vist ca 8000 for 4-5 år siden. Det er ike 16:9 (4:3). Jeg tror ikke man kan få det mere. Det er ret godt (til mit behov i hvert fald) i forhold til prisen, det var på tilbud så af og til er man heldig at finde noget man har råd til...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#11 Skobbolop 22 år siden
#9 nu er det meget forskelligt hvordan kvaliteten er hos 100 HZ fjernsyn.. Hvis du snakker om fjernysn over 10.000 kr. prisklassen med natural motion (ja.. de kan godt findes billigere, men en eller prisklasse skulle jeg jo vælge :D), og hvad der ellers findes af fine sager, så skulle det ikke undre mig hvis det så godt ud..
men som vi har været inde på 60 gange før, så kan billige 100hz tv godt have problemer..
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#12 lagoni 22 år siden