Spekulerer lidt i at melde mig ind i en af disse DVD udlejningsbureauer på nettet. www.dvdzonen f.eks.. Er der nogen der har nogle erfaringer omkring det at bruge et sådant site?
Pas på de snyder alle sammen * Påstår at de ikke har modtaget film så de derved kan forlænge dit abbonement. * Påstår at de ikke har modtaget film så de derved kan vente med at sende andre film. Dette gælder dvdzone
Læs betingelserne! - Digitarian og PlaytimeClub har de bedste betingelser! - Hos DvdZone kan man bla ikke melde sig ud, hvis ikke alle film er meldt retur!
Jeg har nu forholdsvis gode erfaringer med både dvd-zonen og digitarian. Det eneste, jeg egentlig rigtigt har imod at leje film på denne måde, er at du tit for ridsede dvd'er, der hakker, fordi de har været udsat for lidt af hvert + alle turene frem og tilbage, hvor de ligger og rutscher rundt i tynde, ubeskyttede kuverter. Men på den anden side kan man jo også være uheldig at få ridsede dvd'er hos "gammeldags" udlejningssteder.
#1 filmz-Dennis 22 år siden
Spekulerer lidt i at melde mig ind i en af disse DVD udlejningsbureauer på nettet. www.dvdzonen f.eks.. Er der nogen der har nogle erfaringer omkring det at bruge et sådant site?
#2 22 år siden
#3 DarkLight 22 år siden
Er billigere ud.
Har flere film.
God service
#4 22 år siden
* Påstår at de ikke har modtaget film så de derved kan forlænge dit abbonement.
* Påstår at de ikke har modtaget film så de derved kan
vente med at sende andre film.
Dette gælder dvdzone
#5 22 år siden
#6 21 år siden