Ja lad mig først lige undskylde hvis dette er blevet spurgt før, men jeg kunne ikke lige finde noget på de første par sider. (Admins, hvornår får vi en søge funktion?)
Tilbage til topic. Jeg ville gerne have at vide om der er nogen der har nogle erfaringer med dvdboxoffice.com. De har nemlig et godt pre-order tilbud :) Men hvordan ser det ud med told/moms? jeg har læst flere steder at de benægter at sende igennem et EU land, selv om flere har fået et post stempel på fra Belgien når de får deres vare. Dette stammer dog først fra året, så hvis der er nogen der har lidt nyere erfaringer ville jeg blive en meget glad campist!
Hvordan er deres kundeservice? fragt og leveringstider? Hvordan er indpakningen?
Takker på forhånd for de (forhåbenlig) mange gode svar :)
Jeg sidder og banker hovedet hårdt ned i mit skrivebord lige nu :)
Ja det var en sådan funktion jeg mente. Dog ville det være rart med en der kunne søge i de forskellige tråde (f.eks. både tagwall og nyheder) på en gang.
Jeg kigger lige de funde kommentar igennem, dog vil jeg da gerne høre hvis folk har nogle nyere erfaringer med dvdboxoffice.
Jeg har handlet meget med dem. Har ingen problemer med told & moms. De sender dem vist til et central lager et sted i Europa og sender dem derefter igen til DK. Indpakning udemærket men transit tiden kan variere fra 4 dag til 3 uger. Forøvrigt syntes jeg ikke at de er så billige længere
#1 Scherlund 21 år siden
Tilbage til topic. Jeg ville gerne have at vide om der er nogen der har nogle erfaringer med dvdboxoffice.com. De har nemlig et godt pre-order tilbud :) Men hvordan ser det ud med told/moms? jeg har læst flere steder at de benægter at sende igennem et EU land, selv om flere har fået et post stempel på fra Belgien når de får deres vare. Dette stammer dog først fra året, så hvis der er nogen der har lidt nyere erfaringer ville jeg blive en meget glad campist!
Hvordan er deres kundeservice? fragt og leveringstider? Hvordan er indpakningen?
Takker på forhånd for de (forhåbenlig) mange gode svar :)
#2 maniac 21 år siden
#3 Scherlund 21 år siden
Ja det var en sådan funktion jeg mente. Dog ville det være rart med en der kunne søge i de forskellige tråde (f.eks. både tagwall og nyheder) på en gang.
Jeg kigger lige de funde kommentar igennem, dog vil jeg da gerne høre hvis folk har nogle nyere erfaringer med dvdboxoffice.
#4 filmz-Dennis 21 år siden
Jeg har handlet meget med dem. Har ingen problemer med told & moms. De sender dem vist til et central lager et sted i Europa og sender dem derefter igen til DK. Indpakning udemærket men transit tiden kan variere fra 4 dag til 3 uger.
Forøvrigt syntes jeg ikke at de er så billige længere
#5 Scherlund 21 år siden
Takker og bestiller straks derfra :)