Gravatar

#1 filmz-kain 21 år siden

Jeg har brug for lidt oplysninger - håber, nogen kan hjælpe.

I må undskylde, hvis det var været oppe at vende før - eller der findes andre indlæg om samme emne.

Jeg ville høre, om der eventuelt er nogen, der har erfaringer med dvdimport.com.

Bliver der lagt told på deres varer? Hvor sender de fra? Er der lang leveringstid?

Håber, at der nogen, der ved noget. På forhånd mange tak.
Gravatar

#2 dyg 21 år siden

De sender fra Canada, og leveringstiden er vel ca. på en uge.

Jeg har bestilt en del ting derfra, og de er altid flinke til at skrive en lav værdi på pakken, så den kommer til Europa uden problemer. Desuden sender de næsten altid via et lager i Tyskland (så vidt jeg husker), så der bør slet ikke være problemer med den danske bagatel-grænse på de 80kr (der jo kun gælder for ting der kommer direkte til dk fra et ikke-eu land).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3 filmz-kain 21 år siden

Tusind tak for svaret.

Så tror jeg måske nok, at jeg tør smide en order på 657,- hos dem ;-)
Gravatar

#4 Yoda 21 år siden

Ja, jeg har også overvejet at handle hos dem.

Hvis de sender fra et lager i Tyskland, så burde der jo ingen problemer være. Det samme gør sig jo gældende for Axelmusic!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#5 dyg 21 år siden

#4 - Præcis. Jeg har dog prøvet at modtage en pakke direkte fra Canada, men der havde de skrevet værdien på pakken til ca 75kr.
Gravatar

#6 Yoda 21 år siden

Ja, nu har jeg så afgivet min første ordre hos DVDIMPORT.COM. "Walt Disney Treasures - Mickey Mouse in Living Color: Vol. 2" til $16,86,- altså ca. 95 dkr.

Hvis jeg skulle være så uheldig at ryge i toldfælden, så bliver det 177,-

Jeg håber dog, at de sender fra Tyskland, eller angiver en lav værdi udenpå pakken.

Den vil dog forsat være billigere - trods eventuel told - end hos eksempelvis Axelmusic, der har den til 199,-

Jeg krydser fingre.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#7 Yoda 21 år siden

Jeg undrer mig! Skriver DVDIMPORT, hvornår de "shipper" det bestilte?

Jeg bestilte "Walt Disney Treasures - Mickey Mouse in Living Color: Vol. 2" d. 22 januar, men kan ikke se, at de har afsendt den, selvom betalingen er registreret og godkendt.
Gravatar

#8 dyg 21 år siden

Jeg mener den ryger op i "Completed orders" når den bliver sendt. De godkender vel betalingen og trækker pengene når du bestiller... tror jeg. Det er ved at være et par måneder siden jeg har købt der, så jeg kan ikke rigtigt huske hvordan det plejer at være.

Skriv ny kommentar: