Fair, var også den jeg tog, var bare lidt påpasselig da der er noget af det der bliver sendt med skib, og jeg vil ikke vente et halvt år på min Inland Empire, takker for hjælpen.
Alfred: Know your limits, Master Wayne Bruce: Batman has no limits
Surface mail kan i de værste tilfælde tage op til halvanden månede, no shit, DVDPacific er berygtet for den vanvittige leveringstid med det valg. Derimod er Air mail ganske fint, jeg har oplevet at få pakker fire dage efter bestilling - og er dertil aldrig blevet nuppet i tolden når det er med dem. :)
Lyder fantastisk, har lige bestilt Heroes Sæson 1 derfra istedet for Axel fordi der var næsten en 100 i forskel på prisen, håber tolderen lader mig være, leg har været heldig med hensyn til play.com, har aldrig fået noget snuppet derfra.
Alfred: Know your limits, Master Wayne Bruce: Batman has no limits
#1 filmz-CAADK 18 år siden
Hvad for fragt omkostninger skal man helst vælge for at der ikke sker noget med ens pakker?
der er nogle der hedder noget med Sweden, som er vildt billige også er der nogle der koster over 30$.
Bruce: Batman has no limits
#2 filmz-CAADK 18 år siden
#3 Bates 18 år siden
De har godt smidt lidt flere valgmuligheder på, men jeg tror jeg vil holde mig til det jeg kender. Det virker fint. :)
#4 filmz-CAADK 18 år siden
#5 Bates 18 år siden
Det var da så lidt :)
#6 dolphinfriendly 18 år siden
#7 filmz-CAADK 18 år siden