Ville bare høre dem der allerede har deres samling liggende hos dvdprofiler, kan man printe en list eller noget lignende, så man kan have et stykke papir på sine DVD samling liggende. Jeg ville feks genre kunne skrive hvem der har lånt dem osv.
Du kan uploade din liste til dvdprofiler's side, og der kan du så printe en kopi ud. Det kræver at du har registreret dig, hvilket er gratis.
Det du gør er at trykke på menupunktet Online og vælg My Profiler, der skal du så logge ind, og så kan du uploade din liste. Den vil komme til at se ud som det her. Der skal du så bare printe listen til højre ud.
Håber det kan bruges.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Dvdprofiler har også en "loan" feature så du kan registrere hvem der låner/ser dine film. Den kan automatisk holde styr på datoer hvornår filmen skulle være leveret tilbage, og du kan få en liste over de film du har udlejet i øjeblikket.
Er der nogen der ved hvordan man kan ændre sin online-visning på dvdprofiler? Jeg vil gerne have at den fx viser titel og produktionsår i stedet for titel og collection number...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#1 filmz-Dennis 22 år siden
Ville bare høre dem der allerede har deres samling liggende hos dvdprofiler, kan man printe en list eller noget lignende, så man kan have et stykke papir på sine DVD samling liggende.
Jeg ville feks genre kunne skrive hvem der har lånt dem osv.
#2 dyg 22 år siden
Det du gør er at trykke på menupunktet Online og vælg My Profiler, der skal du så logge ind, og så kan du uploade din liste. Den vil komme til at se ud som det her. Der skal du så bare printe listen til højre ud.
Håber det kan bruges.
#3 filmz-che 22 år siden
#4 dyg 22 år siden
#5 commy 22 år siden
#6 lagoni 21 år siden