Er DVDstrax.dk gået nedenom? Får bare en blank side? Havde bestilt Die Hard Quadrilogy på blu-ray hos dem for 100 år siden og ville lige tjekke op på ordren, men lader ikke til de eksisterer mere?
De var med på beatet, da BD'er begyndte at komme frem, og det var lovely..
Men deres forfærdelige leveringstider og dårlige beskrivelser af produkter (sammenlagt med, at der kom flere og flere om buddet til samme eller endda lidt billigere priser) gjorde at jeg ikke har brugt dem i et års tid..
Men de skal have kudos for deres indsats for at fremme BD'erne..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#6 - Jeg havde nu aldrig problemer med deres leveringstider, da jeg egentligt synes at de var okay når man tænker på, at de ofte blev sendt fra Norge til Danmark og derfra sendt videre til forbrugeren. Men det er rigtigt, at deres hjemmeside i høj grad manglede oplysninger om varerne.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#1 McPeter 14 år siden
Havde bestilt Die Hard Quadrilogy på blu-ray hos dem for 100 år siden og ville lige tjekke op på ordren, men lader ikke til de eksisterer mere?
#2 filmz-Utyske 14 år siden
#3 Yoda 14 år siden
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=8128...
Ed. To slow I was ...
#4 filmz-Utyske 14 år siden
#5 Bony 14 år siden
#6 HonoDelLoce 14 år siden
Men deres forfærdelige leveringstider og dårlige beskrivelser af produkter (sammenlagt med, at der kom flere og flere om buddet til samme eller endda lidt billigere priser) gjorde at jeg ikke har brugt dem i et års tid..
Men de skal have kudos for deres indsats for at fremme BD'erne..
#7 Bony 14 år siden
#8 HonoDelLoce 14 år siden
Det ville heller ikke gøre mig noget, hvis ikke det var fordi der altid stod 1-2 dage på deres hjemmeside..
Jeg ventede et par gange i 2 uger.. Det er altså ikke acceptabelt, i mine øjne.. :)
Men hey - omvendt har jeg altid oplevet superhurtig levering hos Amazon, mens det langt fra er tilfældet hos andre :)