Jeg skriver dette indlæg i håb om at andre af filmz brugere har erfaring med dvdzone. Og måske filmz vil hjælpe mig ved at poste om dette i deres nyhedsarkiv så flere kan se dette.
Dvdzone: Man betaler 200 kroner om måneden og kan så låne lige så mange dvd film man har lyst til. De sender 2 dvd'er af gangen og man kan have dem lige så lang tid man har lyst til. Men man kan max have 2 hjemme af gangen og dvdzone betaler alt porto.
Jeg har været medlem af dvdzone.dk siden 6.10.2003.
Normalt kan man nå 2 bestillinger om ugen, dvs. 4 dvd'er om ugen. Og sådan har det været i en del tid nu. Men siden slutningen af december har det ikke lykkedes mig at få mere end 1 bestilling om ugen og det samme gælder for en ven jeg har.
Det underlige i det her er at når de sender til mig modtager jeg altid dagen efter. Jeg poster kun mine dvd'er fra posthuset og på trods af det går der typisk 3 dage før de siger de har modtaget dem. Og sådan har det også været for min ven.
Jeg har skrevet til dem om det, og de siger at de sender dem når de modtager dem. Men jeg må da indrømme at jeg har meget svært ved at tro på det.
Jeg sender næsten altid dvd'erne tilbage samme dag som jeg modtager dem, senest dagen efter (spørg ikke om hvordan jeg kan nå at se dem). Og før i tiden kunne jeg endda nå op til 3 bestillinger om ugen.
Alt i alt det jeg prøver at spørge om er om der er andre som har samme erfaring med dvdzone som jeg har haft det sidste stykke tid. Eller om nogen der har ideer til hvordan jeg kan finde ud af om jeg bliver snydt.
Jamen jeg kan kun sige tjek hvad der bliver skrevet om firmaet på http://www.firmacheck.dk/ Læs Firmaprofil og det siger alt. Eller denne mail som jeg har sendt til Firmaprofil idag.
Utroligt så meget man skal finde sig i fra dette firma. Jeg orker ikke at skrive flere e-mails til deres såkaldte kundeservice. De er utrolig hurtige til at svarer, når det drejer sig om problemer med indbetalingen, svar efter blot fem minutter. Så snart man sender et kritisk spørgsmål, så får man intet svar. Og ganske rigtigt som andre skriver, så snart man nærmere sig datoen hvor ens abonnement udløber, så går der fem dage inden de registrere filmene retur. Og så hænger du på en måned mere. Jeg bor i København, men arbejder for et firma i Aulum i Nordjylland, og sender daglig post til Aulum. De modtager posten dagen efter hver gang. Posten indleverer jeg personligt på Københavns Postterminal og den burde være fremme hos DVD Zone dagen efter, hvis den indleveres inden klokken 22:00. Jeg indleverer altid posten omkring klokken 16:00. Hos DVD Zone tager det som regel to til tre dage før de registrer filmene som modtaget. En enkel gang gik der 11 dagen, inden de blev registreret som modtaget. Jeg har prøvet at få et svar på hvorfor min indbetaling for én måned udløber den 22, når jeg har betalt for én måned den 1. Intet svar giver de. Her er en kopi af e-mailen jeg efterhånden har sendt nogle gange: --------------------------------------------------------------------------------------------- Hejsa!
Jeg syntes ikke jeg har fået svar på mit spørgsmål ang. medlemskab. Hvorfor står der at mit abonnement står til fornyelse den 22.3.2004, når jeg har betalt for én måned den 1.3.2004? Jeg har indbetalt for manglende abonnement, så er én måned vel én hel måned. Se indlæg skrevet den 3.03.2004
Hilsen Mogens Busk -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Øh, nu er der noget jeg ikke helt forstår. Jeg har nu indbetalt de 63,- kroner for manglende periode som der står jeres site. Og så har jeg betalt for én måned den 1. marts. Hvorfor udløber min periode så allerede den 22. marts? Det er jo ikke én måned, når jeg har betalt 63,- kroner for manglende periode.
#1 filmz-GKK 22 år siden
Dvdzone:
Man betaler 200 kroner om måneden og kan så låne lige så mange dvd film man har lyst til. De sender 2 dvd'er af gangen og man kan have dem lige så lang tid man har lyst til. Men man kan max have 2 hjemme af gangen og dvdzone betaler alt porto.
Jeg har været medlem af dvdzone.dk siden 6.10.2003.
Normalt kan man nå 2 bestillinger om ugen, dvs. 4 dvd'er om ugen. Og sådan har det været i en del tid nu. Men siden slutningen af december har det ikke lykkedes mig at få mere end 1 bestilling om ugen og det samme gælder for en ven jeg har.
Det underlige i det her er at når de sender til mig modtager jeg altid dagen efter. Jeg poster kun mine dvd'er fra posthuset og på trods af det går der typisk 3 dage før de siger de har modtaget dem. Og sådan har det også været for min ven.
Jeg har skrevet til dem om det, og de siger at de sender dem når de modtager dem. Men jeg må da indrømme at jeg har meget svært ved at tro på det.
Jeg sender næsten altid dvd'erne tilbage samme dag som jeg modtager dem, senest dagen efter (spørg ikke om hvordan jeg kan nå at se dem). Og før i tiden kunne jeg endda nå op til 3 bestillinger om ugen.
Alt i alt det jeg prøver at spørge om er om der er andre som har samme erfaring med dvdzone som jeg har haft det sidste stykke tid. Eller om nogen der har ideer til hvordan jeg kan finde ud af om jeg bliver snydt.
#2 filmz-Plimmer 22 år siden
#3 filmz-Alex De Large 22 år siden
#4 22 år siden
Eller denne mail som jeg har sendt til Firmaprofil idag.
Utroligt så meget man skal finde sig i fra dette firma.
Jeg orker ikke at skrive flere e-mails til deres såkaldte kundeservice. De er utrolig hurtige til at svarer, når det drejer sig om problemer med indbetalingen, svar efter blot fem minutter. Så snart man sender et kritisk spørgsmål, så får man intet svar.
Og ganske rigtigt som andre skriver, så snart man nærmere sig datoen hvor ens abonnement udløber, så går der fem dage inden de registrere filmene retur. Og så hænger du på en måned mere.
Jeg bor i København, men arbejder for et firma i Aulum i Nordjylland, og sender daglig post til Aulum. De modtager posten dagen efter hver gang. Posten indleverer jeg personligt på Københavns Postterminal og den burde være fremme hos DVD Zone dagen efter, hvis den indleveres inden klokken 22:00. Jeg indleverer altid posten omkring klokken 16:00. Hos DVD Zone tager det som regel to til tre dage før de registrer filmene som modtaget. En enkel gang gik der 11 dagen, inden de blev registreret som modtaget. Jeg har prøvet at få et svar på hvorfor min indbetaling for én måned udløber den 22, når jeg har betalt for én måned den 1. Intet svar giver de.
Her er en kopi af e-mailen jeg efterhånden har sendt nogle gange:
---------------------------------------------------------------------------------------------
Hejsa!
Jeg syntes ikke jeg har fået svar på mit spørgsmål ang. medlemskab.
Hvorfor står der at mit abonnement står til fornyelse den 22.3.2004, når jeg har betalt for én måned den 1.3.2004?
Jeg har indbetalt for manglende abonnement, så er én måned vel én hel måned.
Se indlæg skrevet den 3.03.2004
Hilsen
Mogens Busk
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Øh, nu er der noget jeg ikke helt forstår.
Jeg har nu indbetalt de 63,- kroner for manglende periode som der står jeres site. Og så har jeg betalt for én måned den 1. marts. Hvorfor udløber min periode så allerede den 22. marts? Det er jo ikke én måned, når jeg har betalt 63,- kroner for manglende periode.
8.12.2003 75 dages abonnement 442,00
24.2.2004 Manglende abonnements-betaling 63,00
1.3.2004 30 dages medlemskab af DVDZone.dk 199,00
Dit abonnement står til fornyelse: 22.3.2004
Jeg har kun et at sige om det fup firma – HOLD JER LANG VÆK FRA DVD ZONE
Med venlig hilsen,
Mogens Busk