Gravatar

#1 Ispep 11 år siden

Jeg tænkte lidt, at det ville være rart med en tråd med henblik på dybere filmsnakke om film/instruktører, som man synes fortjener at blive analyseret, fortolket, vendt og drejet. Film med skjulte ledetråde, budskaber og temaer, som formentlig vil danne rammen for en hyggelig og laaang/spændende filmdiskussion. Du/I kan også bare lufte nogle dybere tanker om en film der står jeres hjerte/hjerne nær. Smid endelig nogle tanker, analyser, links på bordet, hvis I brænder for at snakke om én bestemt (eller flere) film på dybere plan. Tråden er ikke ment som endnu en "what we saw" tråd med henblik på karaktergivning eller overfladisk snak "god film, med gode effekter 5/6". Brok og uenighed er dog tilladt :D
Gravatar

#2 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

Velkomne emner: Martin Lawrence, Wayans Bros og Rob Schneider?
Doctor Last Warning
Gravatar

#3 elwood 11 år siden

Tæller en dybere fortegnelse over samtlige bat ord, i Batman the movie fra 1966 ?
som jeg selv har noteret ned ?

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 Ispep 11 år siden

:0
Gravatar

#5 Bandalia 11 år siden

Red Dog er en af de mest smukkeste film og tårevældende film jeg nogensinde har set. Og jeg kunne forstå budskabet om at
døden er blot evighedens søvn
, en fantastisk instruerede film, med en dyb mening og visse scener, vil give dig tåre og at du nogengange ikke behøver kendte skuespillere, for at lave en mesterværk . 5/5 (Noget i den stil?)
Jeg kender intet dårligt, for jeg ved ikke hvad det er...
Gravatar

#6 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

elwood (3) skrev:
Tæller en dybere fortegnelse over samtlige bat ord, i Batman the movie fra 1966 ?
som jeg selv har noteret ned ?

Når Batman spiller rundbold, hvilket boldtræ bruger han da?
Doctor Last Warning
Gravatar

#7 Ispep 11 år siden

Det var så den dybe filmdiskussion.
Gravatar

#8 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

Den blev doomificeret
Doctor Last Warning
Gravatar

#9 Mikkel Abel 11 år siden

Jeg har lige set Ghost World og sad med en følelse af "Var det bare dét?"
Jeg føler jeg har misset noget helt fantastisk og ærger mig lidt, da jeg virkelig så frem til den.

Nogen som har nogle dybere tanker/analyse af hvad filmen vil fortælle osv? :)
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#10 Ispep 11 år siden

Har desværre ikke set filmen, men lyder til at være god, dømt ud fra hvad jeg sådan læser om den.

Skriv ny kommentar: