Gravatar

#11 inflector 22 år siden

Well har købt:
Scarface
Donnie Darko
Bowling for Columbine
Bronx tale
Dum og Dummere
og et surround anlæg :)
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#12 El vez 22 år siden

Hvilket anlæg har du købt om man må spørge, Mr. Inflectz0r ?
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#13 inflector 22 år siden

Et Sony dav-s 888
Det findes dog ikke på deres hp (jamen det er jo nice), så her er et link til en side hvor man kan læse lidt om det:'
http://www.discountaudiovision.co.uk/acatalog/home...

Det er sq for fedt med surround hjemme, det er noget helt andet, selvom mit tv (sony wega) har en fin lyd, så kan det ikke sammenlignes.
Gravatar

#14 El vez 22 år siden

Okay, hvad gav du for det ?
Gravatar

#15 inflector 22 år siden

7000
Gravatar

#16 El vez 22 år siden

Ugh :p
Gravatar

#17 inflector 22 år siden

Syntes du det er for dyrt ?
Gravatar

#18 El vez 22 år siden

Mjae nu kender jeg ikke tekniske specs på det anlæg der, og det ser ret flot ud, men jeg vil mene man måske for en tudse mere ville kunne stykke noget sammen af væsentlig højere kvalitet hos hifiklubben, med noget 6.1 lyd og højtalere i trækabinet.

Men så ville du naturligvis ikke ha et anlæg i Sony silver []D [] []V[] []D -ness ;)
Gravatar

#19 Morbid 22 år siden

Ville også langt hellere have købt noget grej i Hi-Fi klubben. Design kommer i anden række her.
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#20 inflector 22 år siden

Well nu ligger der ikke en hifi klub, eller noget der minder om her i byen og jeg vil ikke købe det i f.eks. odense/århus, for hvis det nu skulle gå i stykker, er det lidt for bøvlet, eftersom jeg ikke ejer en bil.
Vi har en hifi forhandler i byen, men der kommer man ikke langt for 10000, så det droppede jeg, da jeg gerne vil på ferie til sommer.
Man kan jo altid snakke om hvorvidt, det ville være klot lige at bruge 1000 mere, også lige lidt ekstra på kablerne også videre. Jeg er meget glad for det, det eneste minus er at den ikke er regionsfri og jo det ser pisse godt ud :)

Skriv ny kommentar: