Vel tilbage fra Eastern Promises i Imperial. Rigtigt godt arrangement. En skam at Cronenberg skulle se amerikansk fodbold dog, og en skam at man ikke vidste på forhånd at det først gik igang kl 21.45 - men oh well.. Viggo opvejede jo for det :)
Havde formået at holde det en hemmelighed for min kæreste helt op til han blev introduceret, så hun fik en rigtig god overraskelse :) Da kameraerne og mikrofonerne blev stillet op troede jeg hun havde luret den, men hun spurgte bare "må de det? ? jeg tænker mht. piratkopiering" :D
Rigtig god film - 8-9 ud af 10 imo. Jeg synes dog godt de kunne have tonet ned for blodet - lidt er godt for at skabe autenticitet, meeeen når selv jeg er ved at få det lidt dårligt i første scene, hvordan har hr og fru danmark det så ikke?? Var der nogen der gik? Nok ikke når Viggo sad i salen :)
#6 Sandt nok, og jeg mente heller ikke at du ikke må ytre din egen mening :) Jeg har jo heller ikke set filmen, så jeg kan selvfølgelig heller ikke udtale mig så godt. Jeg mente dog bare at hvis man kender til Cronenbergs film, må man forvente en hel del blodige scener. Så kan man så vælge om man kan lide det eller ej. Din udtalelse mindede mig bare om en ven, der sagde, efter han havde set Once Upon A Time In The West: "Det var alt for lange scener og alt for lidt action". Jesus...
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
#1 akerman 18 år siden
Havde formået at holde det en hemmelighed for min kæreste helt op til han blev introduceret, så hun fik en rigtig god overraskelse :) Da kameraerne og mikrofonerne blev stillet op troede jeg hun havde luret den, men hun spurgte bare "må de det? ? jeg tænker mht. piratkopiering" :D
Rigtig god film - 8-9 ud af 10 imo. Jeg synes dog godt de kunne have tonet ned for blodet - lidt er godt for at skabe autenticitet, meeeen når selv jeg er ved at få det lidt dårligt i første scene, hvordan har hr og fru danmark det så ikke?? Var der nogen der gik? Nok ikke når Viggo sad i salen :)
#2 chuck 18 år siden
#3 filmz-michaell 18 år siden
Not that familiar with Cronenberg eh?
#4 akerman 18 år siden
Relevans?
#5 filmz-michaell 18 år siden
Det forekommer mig bare en smule pudsigt at du blev overrasket over volden i en Cronenberg film. Just an opinion.
#6 akerman 18 år siden
#7 filmz-michaell 18 år siden