Gravatar

#11 jesperhp 16 år siden

Ingen tvivl om, at Norton er en djævelsk dygtig skuespiller. Specielt i "AHX" og "the 25th hour" synes jeg.
Og jeg havde faktisk ikke tænkt over nu, men det er da egentlig rigtigt nok, at det er noget tid siden, man har set ham i topform. Han er jo aldrig dårlig på lærredet, men det er som om, der har været lidt langt mellem "hans slags roller" i et stykke tid.
Gravatar

#12 filmz-jonasgr 16 år siden

Det drejer sig ikke om han udelukkende skal vælge de rigtige roller. Det handler jo også om, at han i det hele taget bliver tilbudt noget der er interessant. Ellers må man jo tage det der er bedst betalt.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#13 Åkepool 16 år siden

#12 - Jeg vil mene at han er tilpas anset i Hollywood, til at han bliver tilbudt gode roller. Det er vist mere et spørgsmål om fra hans side, at vælge rigtigt.
Så er der også den faktor, at noget kan se nok så spændende ud på papir, men blive noget lort, når det bliver realiseret.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#14 filmz-jonasgr 16 år siden

#13 Jeg er enig i det sidstnævnte. Nogengange kan det være svært at gennemskue kvaliteten.

Om han bliver tilbudt gode roller eller ej, er lidt spekulativt. Det er umuligt at vide, det var også blot en tanke jeg kom med.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: