Personligt syntes jeg selv Edward Norton helt klart er en klasse skuespiller. Desværre ser det ud som om han er han er gået lidt i stå når det kommer til de store roller. Ja ok der var hulk og der var han da også langt bedre end Erik Banner fra det første hulk forsøg.
Kan selv huske da jeg så ham første gang i midt halvfemserne. Han var en af dem man regnede med ville tag over Pacino og De Niro når det var. Nu er han selvfølgelig ikke så gammel i nu og meget kan ske. Syntes selv han sammen med De Caprio er de af de bedste mandlige skuespillere fra deres generation.
Men hvor De Caprio får en masse gode roller er det lidt lige som om at man lidt har glemt Norton. Jeg så selv hans sidste film Pride and Glory på dvd og han var helt klart god. Men desværre var filmen gammel vin på nye flasker……eller hvordan den nu lyder :)
Kun sagtens se ham i nogle af Leonardos roller som Revolutionary Road, The Departed, Gangs of New York. Har kun se traileren til Shutter Island men kunne sagtens se ham i den rolle også.
Dog ikke Titanic og Romeo + Juliet :D men de film stank også.
Håber snart vi ser ham i noget der virkelig udfordre ham for han har klasse.
jeg kan godt lide ham, han har nogle gode karakterer som han fortår at spille rigtig. jeg er endnu ikke blevet skuffet af en film hvor han er med i, kun hans rolle i Kingdom of heaven. men jeg ville faktisk gerne se ham i flere komedier. elskede Death to smoochy. min top 7 over bedste Edward Norton film (da jeg kun har set 7 af han film) 1. The Illusionist 2. Red dragon 3. American history X 4. Death to smoochy 5. The incredeble Hulk 6. The italian job 7. Kingdom of heaven
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Jeg har aldrig lagt skjul på, at Norton er min favoritskuespiller fra "sin generation" og er laaaaangt mere interessant end Bale, Depp, DiCaprio og hvad de ellers hedder, tilsammen.
Desværre har han, som du selv skriver, ikke formået at finde de gode roller, som han valgte/fik i starten af sin karriere. Og så er jeg træt af hans forpulede skæg, det har han da haft i 10 film snart.
Håber virkelig at der er noget godt på vej fra manden min hund er opkaldt efter.
So, at last we meet for the first time for the last time.
#1: Helt enig. De sidste par år har han bare ikke valgt særligt gode roller, og jeg vil da elske hvis han fandt tilbage til den "form" og de film som han har valgt tidligere i sin karriere.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#1 filmz-Megan Fox 16 år siden
Kan selv huske da jeg så ham første gang i midt halvfemserne. Han var en af dem man regnede med ville tag over Pacino og De Niro når det var. Nu er han selvfølgelig ikke så gammel i nu og meget kan ske. Syntes selv han sammen med De Caprio er de af de bedste mandlige skuespillere fra deres generation.
Men hvor De Caprio får en masse gode roller er det lidt lige som om at man lidt har glemt Norton. Jeg så selv hans sidste film Pride and Glory på dvd og han var helt klart god. Men desværre var filmen gammel vin på nye flasker……eller hvordan den nu lyder :)
Kun sagtens se ham i nogle af Leonardos roller som Revolutionary Road, The Departed, Gangs of New York. Har kun se traileren til Shutter Island men kunne sagtens se ham i den rolle også.
Dog ikke Titanic og Romeo + Juliet :D men de film stank også.
Håber snart vi ser ham i noget der virkelig udfordre ham for han har klasse.
Hvad syntes i om ham.
#2 MOVIE1000 16 år siden
jeg kan godt lide ham, han har nogle gode karakterer som han fortår at spille rigtig.
jeg er endnu ikke blevet skuffet af en film hvor han er med i, kun hans rolle i Kingdom of heaven.
men jeg ville faktisk gerne se ham i flere komedier. elskede Death to smoochy.
min top 7 over bedste Edward Norton film (da jeg kun har set 7 af han film)
1. The Illusionist
2. Red dragon
3. American history X
4. Death to smoochy
5. The incredeble Hulk
6. The italian job
7. Kingdom of heaven
#3 wimmie 16 år siden
#4 filmz-Megan Fox 16 år siden
:p
#5 Highland Park 16 år siden
hulk
#6 Åkepool 16 år siden
Jeg har aldrig lagt skjul på, at Norton er min favoritskuespiller fra "sin generation" og er laaaaangt mere interessant end Bale, Depp, DiCaprio og hvad de ellers hedder, tilsammen.
Desværre har han, som du selv skriver, ikke formået at finde de gode roller, som han valgte/fik i starten af sin karriere. Og så er jeg træt af hans forpulede skæg, det har han da haft i 10 film snart.
Håber virkelig at der er noget godt på vej fra manden min hund er opkaldt efter.
#7 Kruse 16 år siden
#8 elwood 16 år siden
Hedder din Hund Edward?
Hmm sikker på det ikke er en, yngrer herre du har opkaldt den efter 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#9 Åkepool 16 år siden
Konen var vild med Norton i "American history X" og fik lov at vælge navn til dyret.
#10 filmzkim 16 år siden