Gravatar

#1 filmz-lone wolf 21 år siden

Jeg leder efter nogen at tage i biografen med i Odense, da mine bekendte mener at det må være rigeligt at se film en gang hver anden måned, og det kun hvis økonomien er til det.. En holdning jeg bestemt ikke deler!
Så hvis der er nogen der er interesseret, så send en besked. :)
I BELIEVE IN DRAGONS, GOOD MEN AND OTHER FANTASY CREATURES!
Gravatar

#2 davenport 21 år siden

Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#3 filmz-lone wolf 21 år siden

Nu skrev jeg jo ikke noget ang køn. Man burde vel kunne gå ind og se en film uden at det behøves at være en date..
Ville du have skrevet det samme hvis jeg var en mand?
Gravatar

#4 Captain Vallo 21 år siden

Det er jeg ret sikker på, at han ville... c",)
Jeg forstår nu godt din "kontakt-annonce". Det er altid rart at tage på biftur med folk, der går lidt mere op i det end: "Er Orlando ikk' med? Så har jeg ikk' råd..."
Der skal nok være et par filmzfreaks i nærheden af Odense, der er til at lokke med ind i mørket.
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#5 gi-jones 21 år siden

#3: Det kan du jo sagtens sige, men hvor mange kvinder er det lige vi har herinde? En skjult agenda? DET TROR JEG NOK DER ER :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#6 Patriarch 21 år siden

Lyder hygsomt - men er desværre fra København - og ham herfra som jeg gerne vil lokke i biffen med mig har ikke råd her for tiden ;D

Her i øvrigt ikke glemt dig som makeup artist :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#7 Jay El 21 år siden

Jeg giver #3 ret. Jeg synes at det er ringe at råbe "dating" og "kontakt annonce" blot fordi det er en kvinde der har skrevet det.
Mandlige medlemmer har tidligere spurgt efter det samme uden at få samme useriøse respons. (Ja, jeg finder det useriøst at tale om dating og kontakt annonce blot fordi søgeren er kvinde).

Da dette er et forum med langt flere mænd end kvinder, så burde folk respektere såden et indlæg nok til at give det en reel respons, så de kvinder der nu er her ikke søger andre græsgange.

Der var f.eks. ingen (ud over ham selv) der talte om kontakt annonce, da Outbound Sith søgte en at gå i biografen med
Gravatar

#8 Outbound Sith 21 år siden

#7 Altså bortset fra PredatorX...

Desuden pointerede jeg netop, at der ikke var tale om en kontaktannonce, for at undgå "smart ass"-bemærkninger... Virkede bare ikke. Så kan man også bare lære ikke at overvurdere folks intelligens.
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#9 filmz-lone wolf 21 år siden

Hmm, overvejede at skrive noget lignende, men tænke at det sandsynligvis bare ville medføre flere kommentarer end selve efterlysningen. Men det går jo meget fint uden ;)
Gravatar

#10 Patriarch 21 år siden

ja, det er lidt synd - men håber du finder en :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”

Skriv ny kommentar: