Jeg har pt. lavet min i Photoshop, men har også overvejet at smide det over i Illustrator for at gøre det til vektorgrafik i stedet for et eller andet fast format. Men det vil så lige kræve lidt omstilling plus at jeg ikke har arbejdet så meget med Illustrator så kender ikke så meget til værktøjerne.
Aner ikke om man kan kopiere skrifttyper på den måde - det ville jo kræve at plakaten indeholdt Aa-Åå og tegn.
#9 - de to regler prøvede jeg også at følge til at starte med, men har nu brudt begge to. :-) Der er nogle citater der er så kendte for mig selvom jeg ikke har set pågældende film at jeg blev nødt til at tage dem med. Og så var der også enkelte få film der fik lov til at have flere citater, men prøver dog stadig at holde det til et minimum.
Kan ikke huske hvor langt jeg er - kunne være jeg lige skulle kigge lidt på det derhjemme. :-)
Overvejer også en Seinfeld-quote-plakat...i mindre størrelse, selvfølgelig...eller tage en med på plakaten...kun på grund af det her: Cable Boy, cable boy, what have you done with my cable boy
Ved nogen af jer hvad størrelse man skal lave sin skabelon så den passer plakatstørrelse i photoshop? Så vil jeg selv lige prøve at bikse noget sammen her de følgende dage :)
#11 frankdrebin 14 år siden
Men ellers er der masser af sider hvor de tilbyder skrifttyperne.. www.1001fonts.com f.eks.
#12 Skeloboy 14 år siden
#13 McPeter 14 år siden
Aner ikke om man kan kopiere skrifttyper på den måde - det ville jo kræve at plakaten indeholdt Aa-Åå og tegn.
#14 McPeter 14 år siden
Kan ikke huske hvor langt jeg er - kunne være jeg lige skulle kigge lidt på det derhjemme. :-)
#15 Skeloboy 14 år siden
Men har fundet ud af, at jeg kun vil bruge fra engelsk-sprogede film også...det er noget pjat med oversættelser
#16 Skeloboy 14 år siden
#17 Skeloboy 14 år siden
Cable Boy, cable boy, what have you done with my cable boy
#18 McPeter 14 år siden
#19 Skeloboy 14 år siden
#20 frankdrebin 14 år siden
edit,
Er det bare 70 X 100 cm ?