Er igang med at lave min egen version, men det har været et projekt siden '03 jeg aldrig er blevet færdig med. Kunne være man snart skulle tage sig sammen og få den gjort færdig. :-)
#7 - hehe du har ret, men tiden går sgu' hurtigt med alle de andre ting man gerne vil nå. Og så har jeg ikke arbejdet særligt meget med Photoshop de seneste par år så er ikke ligeså ferm til det som jeg plejede at være. Dog skulle det stadig være en ret overkommelig opgave.
Største problem er mest at alle de skrifttyper jeg har brugt har jeg ikke liggende længere, så skal til at finde dem alle forfra og det kommer til at ta' en krig. :-(
#1 frankdrebin 14 år siden
link
Da jeg godt kunne tænke mig den plakat der, som jeg helt tilfældigt så inde på Filmz' Facebook side under billeder!
Nogen der kan hjælpe? Og måske ved om brugeren kan få lavet en ekstre kopi, som jeg nok skal betale for selvfølgelig! :)
#2 dyg 14 år siden
#3 frankdrebin 14 år siden
Tak for hjælpen nayze!
#4 dyg 14 år siden
#5 McPeter 14 år siden
#6 Skeloboy 14 år siden
Kunne være man skulle lave en selv. Men jeg er ikke sikker på, jeg kan ramme skrifttypen i forholden til filmen så godt, som Jan har gjort.
#7 frankdrebin 14 år siden
#6 Jeg kan godt lave det nogenlunde på samme måde, da jeg er ret ferm med photoshop, det er bare tiden jeg ikke har :(
#8 McPeter 14 år siden
Største problem er mest at alle de skrifttyper jeg har brugt har jeg ikke liggende længere, så skal til at finde dem alle forfra og det kommer til at ta' en krig. :-(
#9 Skeloboy 14 år siden
Men nu er jeg hvertfald gået i gang med at lede efter 150 citater...det tager jo heller ikke lang tid :)
Har 2 regler for min udvælgelse:
1: Et citat per film
2: Jeg skal have set filmen(selvom jeg tror, jeg laver én undtagelse)
#10 Skeloboy 14 år siden